|
View Poll Results: M.I.V.W Merchandise stand op M.I.V.W Event 2009? | |||
ja! gaaf idee! | 58 | 72.50% | |
hmmm, ik denk er nog even over na hoor.. | 5 | 6.25% | |
ga toch weg man, bekijk het ff met je M.I.V.W hebbedingen | 17 | 21.25% | |
Voters: 80. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Tja, leuk idee... een mapje voor je papieren vind ik geen slecht idee, heb nu een hoesje van een of andere scooterboer
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog geen aanvraag ontvangen ,er waren genoeg mensen die Jullie mok wilde ophalen op ons evenement. |
|
|||
|
|||
muis-mat
mooie muis-mat met het logo of met de flyer erop?
|
|
||||
|
||||
Mischien is MIVW WC papier wel een leuk idee....
|
||||
|
||||
Ik heb altijd mn r@@t al willen afvegen met MIVW papier! Whoehahaha
Hmmm die muismat is wel cool ja...
|
||||
|
||||
mooie lanyard misschien?
|
||||
|
||||
Wat denk je van een weekend arangement voor de buitenlandse clubs.
Hotel leiden (holiday inn) + Party en bezoek aan de meeting op zondag voor een prijs. Ik denk dat de meeste wel wat geld over hebben voor een dergelijk arangement zeker als jullie alles regelen voor die mannen. En misschien boek ik hem zelf ook wel (ipv dat t-shirt te kopen en weg te lopen ) @ Cor komt de pvw ook nog met een stand btw ? Mijn abbonnement is dan verlopen anders verleng ik hem binnenkort even op een andere manier. Last edited by classic-edition : 15-06-2009 at 22:33. |
|
||||
|
||||
er zit inmiddels al genoeg geld in mijn bora de laatste weken.
dus die paar knaken voor wat merchandise kan er ook nog wel bij er zijn hier in de buurt al zo weinig leuke meetings...dus MIVW mot zeker door kunnen blijven gaan in de toekomst...suc6 nog met de voorbereidingen......grtz B |
|
||||
|
||||
Ik regel altijd een korting voor alle bezoekers die een kamer boeken voor ons event. Holiday Inn leiden heeft een prachtige afgesloten parkeerterrein, ik denk dat dat veel leuker is dan dat die prijzen (redelijk) hoog blijven.
|
||||
|
||||
leuk idee, maar persoonlijk zou het mij niets uit maken als de entree 20 euro zou kosten hoor.
je krijgt er toch iets moois voor terug?!? groet frank.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is erg nobel van je Cor maar het helpt niet om de kosten te drukken. Dan denk ik dat ik dat t shirt toch maar koop en een mok en een sleutelhanger etc etc. We moeten elkaar toch een beetje steunen om een dergelijk event betaalbaar te houden. Ps stel dat mensen willen boeken voor het holiday inn moet dat dan via jou doen,of hoe werkt zoiets. Groet Marco |
|
||||
|
||||
als je naar een automax evenementje gaat ben je meer aan entree kwijt en dat is niet zo mooi als die van m.i.v.w
|
||||
|
||||
Automaxx.. dan kan je nog beter een zondagje thuis op de bank gaan zitten met je ogen dicht, zelfs dan zie je nog mooiere dingen.
|
||||
|
||||
Dat bedoel ik er dus ook mee te zeggen mooie meeting kosten gewoon iets meer maar vind dit niet echt duur
|
||||
|
||||
Ik zou best wel elk jaar een t shirt willen kopen van een meeting..... doen we toch ook allemaal in Oostenrijk. En als je daar de kosten wat meer gedekt kunt krijgen zeg ik .........doen.
Alleen al die handel moet eerst ingekocht worden en dat kost ook geld.... en als je er mee blijft zitten.... dan kost het nog meer. Maar ja dat is het mooie van handel. En betreft de entree prijs..... automaxx of de Rai zijn nog veel duurder en daar zie je heel wat minder dikke auto's. En de echte liefhebbers die zijn heus wel bereid om wat meer te betalen.......
|
|||
|
|||
kan me voorstellen dat de ingekochte aantallen van keycords, t-shirts etc. beperkt zal zijn zodat het risico dat je ermee blijft zitten kleiner is...
cor, denk dat het wel leuk is om niet echte MIVW merchandise te maken maar "MIVW event 2009 merchandise" op die manier zijn het echte souvenirs. keycords heb je afgelopen jaar al genoeg vraag naar gehad dus dat zal zeker een succes worden. MIVW muismatje, placemats, notitieboekjes, kalenders etc. daar weet ik wel iemand voor die dat voor je kan maken...
|
|||
|
|||
Quote:
VF Stand is een standaard op een meeting . ;D We maken wel gebruik van deze om reklame te maken . . . |
|
|||
|
|||
Quote:
Juist niet . Als er dan wat over blijfd kan je er niks meer mee in 2010 |
|
||||
|
||||
"I survived MIVW 2009 Boot Camp" t-shirt in camo kleuren... I'd hit it
merchandise kraampje vind ik een goed idee, en voor de zekerheid zou ik er een bordje bijhangen met de uitleg waarom. Ik ben zeker dat jullie een mooie tekst kunnen verzinnen dat de mensen er de bedoeling van doet inzien en niet denken dat het enkel is om de club kas te spekken |
|
||||
|
||||
of gewoon event ( zonder jaartal? ) maar stiekum toch wel een hint naar dit jaar ;-)
hmmm robveedub, ik ga je binnenkort eens vragen wie dat is... ;-)