|
||||
|
||||
heb al een paar keer blauwe platen laten maken, heb ze altijd met de stempels gehad.
|
||||
|
||||
oh ja maar omdat ze mij zeiden dat ik geen stempels erop zou krijgen,
en waar had je die houder mee doorgezaagd/gesneden? Erik. |
|
||||
|
||||
wat zijn de gemiddelde kosten voor een setje blauwe platen?
Als ik me golf 1 niet verkoop vind ik dat ook wel bruut... |
|
||||
|
||||
Quote:
een zaag, maar wel netjes zagen
|
||||
|
||||
Platen kosten mij 24,nogiets per stuk.
Erik. |
|
||||
|
||||
Quote:
Blikschaar wil het wel mee. |
|
||||
|
||||
Ik heb ze met een zaag doorgedaan, alleen heb ik helaas aan de voorzijde aan 1 kant net iets teveel eraf gehaald. Zit nu 1 á 2 mm speling tussen ofzo, maarja valt gelukkig niet echt op. Het staat heel goed die blauwe platen. zal nog wel eens een foto posten.
Erik. |
|
|||
|
|||
Blauwe platen
Iemand nog een adresje in de randstad die blauwe platen maakt? Liefst met gedrukte cijfers en letters?
|
|
|||
|
|||
Een beetje automaterialenzaak doet kentekenplaten maken.
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi Sjon, Nou, ik heb op veel plekjes gekeken maar ze weigeren de blauwe te maken. Vooral omdat mijn golf van 1982 is. Als jij een adresje weet, hoor ik het graag van je. Gr jim |
|
||||
|
||||
Ik heb ze toen laten maken hier in de buurt,
Hoefde nog niet eens mijn papieren te laten zien. Maar hij zei wel dat ik ze officieel niet mocht dragen. |
|
|||
|
|||
Ik heb ze bij autoslager hier in zoetermeer laten doen, met stempel. De auto is van 10-1978. Kostte iets van 21 per plaat of zo? En dan met dikke letters...
|
|||
|
|||
Misschien dan een idee om een keer naar Zoetermeer rijden? Ik probeer nog in Nieuwegein of op de autoboulevard in Utrecht.
Gr |
|
||||
|
||||
In Rotterdam zit iig al 1 zaak die ze ook gewoon maakt.
|
|
||||
|
||||
daar heb ik ze ook bestelt.
|
|||
|
|||
op de orginele blauwe platen hoort een klimmend leeuwtje !! De eerste van het onderstaand plaatje.
Mijn Mini destijds was van februari 1978 en mocht al geen blauweplaten voeren, maar omdat er een goedkeuring in stond mocht het gewoon |
|
||||
|
||||
Danke voor de uitleg,
Ik heb de laatste in mijn blauwe platen staan. Dus het niet het goede keurmerk. |
|
|||
|
|||
Heel simpel, auto's tot 76 mogen blauwe platen draaien, deze hoeven geen GAIK stempel te hebben. Auto's van hierna wel, en wanneer er GAIK in het kenteken gedrukt is zijn er ooit ook GAIK platen afgegeven en zullen deze gedragen moeten worden.
|
|
||||
|
||||
Ik heb voor mijn vorige jetta hier mijn blauwe platen besteld.
http://www.autotapijt.nl/pages/producten/kentekens.php 15 euro per stuk met dikke letters, maar geen stempel er in! |
|
||||
|
||||
Quote:
en jouw jetta 1 uit begin 84 is er zelfs al een paar keer mee door de apk gekomen |