|
||||
|
||||
Ook ik rijd zinskort op 185/45 Nankang en ik ben dik te vreden, met droog weer kleven ze echt heel goed in de bochten en onder me Golf 1 komen de banden ook echt goed op temperatuur...
Met regen ben ik ook niet ontevreden, je moet natuurlijk niet met 80 de rondtonde over maar zolang je normaal rijd is er echt niets aan de hand! Tenminste, bij mij dan
|
|||
|
|||
Ah oke dan! Dat ziet er goed uit trouwens
Quote:
|
|
|||
|
|||
Haha nee oke..dat klinkt wel logisch he
hmzz..ja aangezien ik weining snelwegkilometers maak met de golf en veelal in en rondom het centrum rijd is het misschien toch wel een goede keuze Bedankt iig voor de info Quote:
|
|
|||
|
|||
ja ik denk wel meerdere..maar ik hoopte op wat recente ervaring
Ja is echt balen dat andere merken die maat niet leveren Hmzz..bij welke snelheid merk je al dat het fout gaat op die banden dan? Ook gewoon als je normaal 50-60 rijd ofzo? En is dat dan al bij normaal bochtwerk/rotondes? Quote:
Last edited by Golf_MK1 : 11-06-2009 at 23:08. |
|
||||
|
||||
Bij rustig/normaal rijden valt mee, maar als het (hard) regent rijd ik op de snelweg echt niet harder dan 120/130 (en dat zegt voor mij wat). Doordraaiende bochten die je normaal met 100 kan nemen rem ik dan ook af tot 70 en op en afritten op snelwegen (het klaverblad werk) worden er ook niet erg prettig van. Met optrekken bij stoplichten merk ik ook dat ze een stuk minder grip hebben (bij regen dus).
Maargoed, ik houd wel van sportief rijden, dus dat daarom anderen er minder snel last van hebben.
|
|||
|
|||
haha nee oké, maar dan ben je inderdaad wat meer een sportieve rijder
Ik kom sowieso nooit boven de 100/110 op de snelweg..aangezien het enorme lawaai van de wind op mijn dak dan onaangenaam hard wordt Wel bedankt trouwens voor de info Die doordraaiende bochten en afritten zal ik in gedachte houden..want daar moet ik dan wel rekening mee houden.. Quote:
|