|
||||
|
||||
Ben ook weer bezig met de planning.
Wij gaan waarschijnlijk van 8 tot 15 mei. Gr Jan. |
|
|||
|
|||
hallo
ik heb gehoort dat je ook met de auto trein kan... weten jullie of dit te doen is? of is dit echt zo slecht voor je wiellagers wat sommigen zeggen? |
|
||||
|
||||
Wij hebben ook geboekt en zijn met zowiezo 6 personen zeker daar.
Dus dat gaat gezellig worden.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
wanneer ga je ronnie?
|
||||
|
||||
ik en het gezin zijn de week voor het treffen aanwezig, daanaast komen de meeste volksforum mods dit jaar weer richting der see als ik het zo begrijp.
|
||||
|
||||
Dubclub en Polo Club Holland zullen zeker weten aanwezig zijn. Precieze datum nog niet bekend maar een goeie vertegenwoordiging en flinke club volkswagen liefhebbers is gegarandeerd!! ik ga opschieten met mijn project want wil er met mijn eigen Mk II aanwezig zijn!
|
|
||||
|
||||
@Sanderz
Van 9 tot 12 mei zijn wij daar en wij hebben in het Ferienhotel Wörthersee geboekt. Ik hoop dat ik dan mijn 100% aan ideeën heb klaar gemaakt haha. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ik geloof dat ik er dit jaar ook heen ga
Weet het alleen nog niet zeker, moet ff kijken wie er nog meer mee gaan |
|
||||
|
||||
ik ben ook van plan om te gaan.
nog ff kijken wie er mee gaan en wat het allemaal gaat kosten
|
||||
|
||||
Wordt voor ons ook een s tijd om te boeken...
Cruise met de t3 die kant eens op denk... grtz, Vic
|
||||
|
||||
Quote:
he vic. dat is lang geleden. doet de t3 het ook nog steeds joh:P:P gr pascal
|
||||
|
||||
Quote:
Jup...campingstoeltje achterin de auto, flessen drinken mee, op de stoep zitten tegenover het tankstation en genieten (en dan maar weer hopen dat die MKII VR6 Turbo langs komt) Wij willen volgend jaar ook weer heen...nog geen datums afgesproken.
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos Last edited by René : 27-10-2009 at 17:16. |
|
|||
|
|||
Klinkt allemaal super
en ik moet hier een keer bij geweest zijn, maar vrees dat ik hem ook in 2010 weer zal moeten missen.....
|
||||
|
||||
Voor zover wij het uit hebben gezocht een paar jaar geleden stap je op in rotterdam met de autotrein en stap je uit in villach (dacht ik), alleen was dat alles bij elkaar een stuk duurder dan lekker zelf erheen rijden en tsja de rit daarheen is toch ook wel kick.
Wij zijn weer lekker in velden komend jaar van 6 t/m 14 mei
|
||||
|
||||
wij zijn ook zeker weten weer van de patij dit jaar. en zullen voor de thuisblijvers weer proberen dagelijks foto's te posten op onze site.
datum dat we gaan is nog niet duidelijk maar zal gewoon de week voor de meet zijn. |
|
||||
|
||||
Inderdaad
Dit jaar overgeslagen maar komend jaar weer zeker erbij. Hoop met mijn eigen auto
|
||||
|
||||
Hier wil ik ook wel zeker bij zijn. Alleen even kijken wie ik nog meer zo gek krijg om mee die kant op te rijden
|
||||
|
||||
Helaas voor mij niet... We verwachten 3 weken later ons 2de kindje dus maar overslaan aankomend jaar ...
|
|
|||
|
|||
5 kamers geboekt bij Renate(loopafstand Shell) in Velden van 5 t/m 13 mei.
heb er zin in!
|
|||
|
|||
Quote:
Dan denk ik dat er iets niet goed is gegaan.