|
||||
|
||||
Quote:
Daar rijd je oude liefde nu toch in? |
|
||||
|
||||
hele dikke auto man, ziet er echt goed uit
|
|
||||
|
||||
sorry voor de offtopic maar het gaat hier toch dikwijls over mk3 spulletjes...
Weet er iemand als je een mk3 usa bumper wilt installeren op een gewone mk3, je dan ook altijd de stootbaren onder de bumper moet mee vervangen. Kvind de bumpers namelijk dikwijls te koop op het internet met en zonder in de verkoop... Terug ontopic, Echt een dikke mk3 blijf ik dit vinden!
|
||||
|
||||
Offtopic mode on :
Quote:
De bumperhoezen passen gewoon op de europeese stoot balken. Al is de pasvorm van de us bumpers niet altijd je van het. Offtopic mode off: Klaas je auto staat met een foto in de performance deze maand bij de rapportage van W-see |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier moet ik toch wel ff een foto van zien he haha. Wel lachen!
|
||||
|
||||
Ja ja ik heb hem hier liggen, zoals ik je net al zei.
Moet je maar keer komen kijken, of hopelijk hebben ze hem al bij de bruna. |
|
||||
|
||||
Iemand een idee welke sideskirts dit zijn, kwas de us bumpers nog even aan het bewonderen en toen viel het mij opeens op dat dit geen gewone originele gespoten plaatdelen zijn...
|
||||
|
||||
gewoon origineel zoals t hoort hoor....