|
|||
|
|||
Quote:
ja dat moet ook hij moet voor 14 juni klaar, meeting in Burgen VAG Fryslan
|
|||
|
|||
weer een update van pinkstermaandag en van vanavond
gespoten wielbogen terug geplaatst en dan gelijk maar de trommels meegenomen interieur geplaatst moet alleen bestuurder stoel nog repareren verder die middag biesje eraf gepulkt wat een rot werk vanavond laatste zwarte van bumper gespoten en dan gelijk even passen moet alleen nog even vast achterbumper zwarte gespoten en even passen verder emblemen en spoiler gemonteerd + nieuwe platen met opleg letters van de week verder geen update meer donderdag begint hier de kermis [img][/img]
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde interieur als jou! Alleen die van mij is rechtsgestuurd. Dus mijn bijrijdersstoel is jouw bestuurders stoel. En die van mij is dus nog in toppiejoppie conditie! Intresse stuur me ff een PB!
Goed bezig met je auto! Gaat zeker wat moois worden! |
|
||||
|
||||
Goed bezig daarzo,
kleurtje is ook super, kameraad van mij rijd er ook mee.
|
|||
|
|||
vanavond even de wielen gemonteerd met nieuwe dunlops 195-40-16
staat echt super mooi, alleen heb nu een probleem voor band loopt tegen schroefset aan. Dus er zal een spacer of verbreder tussen moeten, maar ik heb daar geen ervaringen mee, halve centimeter zou al genoeg moeten zijn want hij raakt hem net. de velgen hebben et 44, wat adviseren jullie mij? ohja schroefset moet nog even afgesteld worden achter nog wat omhoog begint er al op te lijken, van de week nog de laatste dingen en dikke poetsbeurt zaterdag
|
|||
|
|||
zo te zien zit de mistenlampen er ook al in staat hem goed oane.
mooie mk2 zo te zien.
|
|||
|
|||
Quote:
hij lijkt mooier dan dat ie is morgenmiddag nog even uitlijnen en zaterdag poetsen dan is ie klaar voor burgum zondag
|
|||
|
|||
heb je de grill nog die er eerst inzat?
zoja heb ik wel interesse als de bies om de grill origineel is ziet er netjes uit verder
|
|||
|
|||
Quote:
volgens mij is ie orgineel wel kleine beschadiging op de bies, zondag naar burgum? dan wil ik hem wel voor je meenemen
|
|||
|
|||
zondag ben ik helaas niet in burgum, maar als er iemand uit de buurt van emmen of stadskanaal in burgum is dan hoor ik het graag, want voor mn werk zit ik ook in stadskanaal, dus dat zou prima te doen zijn.
als dat niet het geval is dan is versturen ook een optie??
|
|||
|
|||
Quote:
versturen is wel een optie, pb maar even je gegevens
|
|||
|
|||
toen en nu
van dit naar dit ben dr wel tevreden over, nog een paar kleine dingetjes veranderen
|
|||
|
|||
Leuke wagen geworden Oane !
|
|||
|
|||
mooi gebakje geworden
|
|
||||
|
||||
netjes
|
||||
|
||||
mooi golfke van gemaakt
|
||||
|
||||
Wat een verschil zeg, top gedaan! Leuke kar zo!
|
||||
|
||||
Die is wel heel erg opgeknapt!
|
|||
|
|||
Mooi bakkie man....vette car! Goed bezig..
|
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen erg mooi gedaan.