|
|||
|
|||
wat is een betere schroefset v-maxx of fk?
of zal ik een tec-tuning setje kopen? Last edited by patjetta : 14-06-2009 at 01:44. |
|
|||
|
|||
Fk.
|
|||
|
|||
zijn de andere niet zo goed?
Last edited by patjetta : 15-06-2009 at 10:13. |
|
|||
|
|||
niemand?
|
|
|||
|
|||
FK is gewoon een goed merk, heb jarenlang op FK higsport gereden vervolgens op Vmaxx en Vmaxx is gewoon HARD.
met de FK had ik nog lekker veel comfort. als je voor een wat goedkopere set wilt gaan dan is de Vmaxx of Supersport een goede keus.
|
||||
|
||||
ik heb een weitec schroefset wel strak maar niet stug
|
|||
|
|||
ik heb vandaag een setje v-maxx gekocht deze ga ik er onder zetten als me velgen ook klaar zijn
|
|
|||
|
|||
passen de voor remmen + fusee`s van een corrado g60 op mijn auto.
Of moet ik hier iets voor aanpassen? Mijn golf heeft geen abs. Weet iemand dit? |
|
|||
|
|||
weet iemand dit?
|
|
||||
|
||||
ja dit past kun je zo overzetten
|
|||
|
|||
oke bedankt
|
|
|||
|
|||
vandaag heb ik er een powerbox op gezet
|
|||
|
|||
Quote:
110pk krijg je niet van een paar verstuivers hoor.... en 90pk blok heeft namelijk een andere motorcode dan een 110pk. je kunt wel een 90pk chippen naar 110 pk. of goedkoper met een powerbox , maar dit vind ik persoonlijk niks... |
|
|||
|
|||
ik heb een powerbox op zitten dat merkte ik al wel.
En nu heb ik er ook een openluchtfilter op zitten nu merk je het nog beter. maar ze zeggen dat de 90 pk versie is begrensd met de verstuivers.
|
|||
|
|||
vandaag heb ik hem verlaagt met een schroefset van v-maxx ligt lekker laag en stuitert goed volgende weeg de cupvelgen er onder en dan is die klaar
|
||||
|
||||
foto!
|
|||
|
|||
komt er zo snel mogelijk aan
|
|||
|
|||
die powerboxen verhogen alleen de brandstof druk
er gebeurt verder niets met de verstuiver timing en de pomp krijgt op zijn kloten zo geweldig is een powerbox niet dus maargoed volgens mij had je dat stieken ook wel bedacht ?? en ja een betere manier van tunning is vaak wat duurder inderdaad maar ja alles heeft zijn prijs
|
|||
|
|||
ja oke maar het heeft niet veel verbetering maar ik vind het wel goed.
en me verbruik is ook iets gezakt. Ik heb een golf 1 gekocht daar ga ik ook een gefokt blok in leggen die is dan voor in het weekend. me golf 3 is gewoon een dagelijkse auto
|
|||
|
|||
nice
wil zelf ook wel een keer een golfje een hebben en een spijlbus en een vw1600 variant voor 69 enz maargoed een ding tegelijk