|
|||
|
|||
Quote:
denk nog meer dan als je een schroef set op die stand zet |
|
||||
|
||||
Wat een onzin, een schroefset veert haast niet. Schokbrekers wel he...
Doe wel netjes 60/40
|
||||
|
||||
Pardon? Als je een goede schroefset aanschaft heb je zeker wel vering. Uit ervaring kan ik zeggen dat mijn KW kit onder de Seat een stuk comfortabeler rijdt als de 40 mm(!) veren die er eerst onder zaten met de originele schokkers..... en de Seat ligt echt plat....
Jan die vanaf nu niks meer zal zeuren
|
||||
|
||||
Zucht...
Ik heb het niet over een KW schroefset...
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon de flex in de veren zetten ,dat lijkt me de beste oplossing voor jou .........
|
|||
|
|||
Quote:
schroefset is ook een demper met een veer .... net als een vaste set , oke als je een schroef set op de rubbers laat zakken nee dan doet ze niks meer maar op normaale hoogte , doen ze ook prima hun werk een goeie vaste set , korte demper met verlagings veer , is net zo hart Quote:
wel het meeste comfort |
|
||||
|
||||
ik wil gewoon geen schroefset, maar volgens mij ben je dat zoon beetje verplicht lijkt het wel...
Maargoed, ga zo even een 60/40 setje bestellen. Dan zien we het in Burgum wel...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou niet voor een set in een dergelijke prijsklasse gaan. Nog geen jaar terug een dergelijk setje besteld voor mijn broertjes vr6. Geloof me of niet veren en dempers zitten onder de roest, ik ga eerdaags wel even een foto er van maken.
|
||||
|
||||
en de dempers lek.
|
|
|||
|
|||
Haha ik viel even van de stoel van het lachen!!!
Weet niet welke knuppel jou dit wijs heeft gemaakt, maar waarom zou je dan 1. meer moeten remmen? 2. de auto krijgt geen klappen van een vaste set?? in hoge stand is een schroefset ook comfortabel hoor! maargoed de meeste prijzen een schroefset aan omdat ze zelf ervaren hebben met een vaste set, dat ze toch lager willen en dan weer een andere set moeten kopen!! Last edited by timberland : 30-05-2009 at 15:58. |
|
|||
|
|||
Hij geeft toch aan dat hij geen schroefset wil.... Of je zijn mening nou deelt of dat je deze niet goed onderbouwd vind maakt dan toch niet uit. Hij vraagt om voorbeeldfoto's.
Ik heb alleen ervaring met een Weitec schroefset onder een type1 (hicon gt). En ook al staat deze niet extreemlaag, zeg 75mm, stuiterd de auto over de weg. Ik denk dat een vaste set wel stug is maar lang niet zo stug als een schroefset (van weitec)
|
||||
|
||||
Hihihi tsja, we zien het op Burgum wel.
Veel succes. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zal even 1 keer nog even doorzeuren dan , ik heb een FK schroefset onder de witte ,en een vast set van FK onder de rode jetta .
En de witte rijd wel 100 keer comfortabeler dan de rode jetta en ze staan beide even laag!!! Ook heb ik een schroefset onder de variant ,en daar zat een vaste 60 40 set onder . Dan is de schroefset vele malen comfortabeler!!! De meesten zetten de schroefsets zo laag ,zodat die inderdaad op de rubber bumpstops staat ! ,En ja dan beuk je van de weg af ! Maar als je de schroefset op een normale verlaging set ,dan rijd dat echt wel lekker hoor !!!!! Ik zou voor die paar tientjes besparing echt NIET voor een vaste set gaan ! Want de reden die JurjenV opgeeft vind ik wel erg wazig ......
|
||||
|
||||
Och ja, dat wazige heb ik wel eens vaker last van
Maargoed, ben ik elk geval blij met zoveel reactie. En ach we wachten het gewoon af. Setje is besteld dus we zien het wel. Het gaat me niet om plat op de bek te liggen, laten we dat voorop stellen. De reden voor verlaging is omdat ik wieltjes met platte banden heb en dat anders staat op vliegen.
|
||||
|
||||
Nou heb ik hem binnen alleen heb ik voor de voorste veerpoten enkel een gladde buis, het onderste stuk mist zegmaar, hoor je dit over te zetten uit de originele?
Van de rechtsen mist dus het deel waarmee je het aansluit op de auto/fusee gedeelte.
|
||||
|
||||
Quote:
A ,de Él Cheapo set dus ! Dan moet je ,als je mazzel hebt , de orginele schokdemperpatronen vervangen door de nieuwe . Dan moet je de dikke moer die om je zuigerstang heen zit los draaien ,dan kun je de schokdemperpatroon eruit halen . 'T is voor je te hopen dat deze moer los wil ,en dan je geen vervangingsdemper eral onder hebt zitten ,want sommige hebben deze moer er niet op en kan de patroon er niet eens los uit ,en zul je ook nog een anders set schokdemperbehuizingen moeten halen ,die wel demontabel zijn Zou wel eerst de boel goed inspuiten met kruipolie want dioe moer kan soms erg lastig los gaan !Succes iig !
|
||||
|
||||
Mooie naaiactie van die Duitsers dus, goedkoop duurkoop verhaal
|
||||
|
||||
heb je evengoed toch nog een "schroef"set
hahaha
|
|||
|
|||
daar zit dus het prijs verschil ....
zo ben je toch weer je geld kwijt p.s. is het wel van een golf 2 *edit golf /jetta 1* ? want zo je het schrijft lijkt het wel op een veer poot van een golf 4 Last edited by Alberto : 06-06-2009 at 12:20. |
|
||||
|
||||
Of een Polo 86c/Audi 80...
|