|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad garanderen kunnen ze het niet, maar je kunt het allicht zonder kit proberen Dan zie je vanzelf wel of er nog kit nodig is of niet. |
|
||||
|
||||
Dat schiet niet echt op,kan je weer je banden eraf gaan persen.
|
||||
|
||||
http://www.velgen.nl/verbreden.htm
Kijk anders hier even voor het verbreden van velgen. deze man deed het inderdaad ook altijd voor onze crosswagen ook altijd zonder problemen |
|
||||
|
||||
Dat heb ik nog gezegd tegen Wouter !
Hellevoetsluis zit en goed adres Daar heb ik jaren geleden al eens achtervelgen laten verbreden ! wist niet dat ze nu ook een internet site hadden thnx
|
|||
|
|||
Weet iemand soms of zo'n velgen op een golf 3 zouden passen. Weet niet goed voor de et waarde enzo maar zou dit fantastisch vinden mocht dit passen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ook goeie ervaringen mee! ook via de autocross.
|
||||
|
||||
Heey is dit soms dezelfde?? (beetje anders optisch...)
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 24-02-2005 at 12:32. |
|
|||
|
|||
Nee. De voorste wielen zijn boller en het pinkertje staat niet op de voorste spatbord.
Rgds Eye of the tiger |
|
|||
|
|||
pinker staat wel op de voorste spatborden hierboven toch?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hey cool figuur, kijk anders ff in de gallery alhier, daar staan ze beide afgebeeld. Dit is een model na 1965 (grote ramen, korte motorklep) en diegene waar dit topic voor gestart is is er een uit 1963 (kleine ramen, lange kleppen EN faltdach)! Ach hier, hoef je ook niet meer zoeken :p :Dé kever
|
||||
|
||||
Zag alleen de achterkant hea, en zie nu ook de kentekenplaten bij dei andere, dus ik heb niks gezegd sorry sorry jongesss, ik had beter moeten kijken :o