|
|||
|
|||
Quote:
ook wel sneller dan 200 km/h het is een kombaan |
|
||||
|
||||
Quote:
en die groene met die Schrick inlaat van de VR6 club? of was dat ook een duitser ori?
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 08-05-2009 at 21:12. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ik heb dat ook al gezegt dat zoiets wel kon. Maar dan wordt je inderdaad voor gek verklaard. Heb er jaren geleden een keer met Hajee over gepraat toen ik onderdelen bij hem kwam halen. En hij zei toen al dat zoiets wel mogelijk was. En Hajee is toch wel zo'n beetje de RDW man hier.
|
|||
|
|||
jasper hak rijd al jaren met een vr6 op kenteken net als ron
het is wel mogelijk alleen niet makkelijk |
|
|||
|
|||
Het 'verhaal' ging rond dat het vroeger wel kon maar nu niet meer.
Dat er meerdere golfjes 1 als vr6 op kenteken staan wist ik al.
|
||||
|
||||
alles is mogelijk als je het maar goed bouwt.
|
|||
|
|||
Jammer dat ook het vermogen op het kenteken staat anders kon je er nog wat leuks meedoen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan alsnog wat leuks mee gedaan worden natuurlijk...(turbo enz..) Stond jou Golf 1 GTI niet als 81kw op kenteken...? (Ondanks de 16V G60)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Klopt maar had hem tegen een taxatierapport verzekerd waar het wel in stond. Maar echt gedekt ben je dan nooit volgens mij. Rij dus met mijn type II ook als 16v rond ondanks de 16vg60. Zat zelf te denken aan een R32 compressor dat moet wel leuk vooruit komen in zo'n type I.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens de eigenaar van toen was mijn auto de eerste golf 1 vr6 met kenteken in Nederland Er zijn er in totaal ongeveer 5 of 6 goedgekeurd in Nederland |