![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat zonde zeg!!!
Sterkte.....
|
||||
|
||||
![]() Wow dat is even schrikken denk ik..
Veel succes, verder hoop dat je nog wat terug krijgt van de verzekering. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() sonde zo nette auto
hopelijk krijg je wat terug van de verzekering ga je hem nog weer opbouwen of?? mvg mike |
|
||||
|
||||
![]() jaaa dat is echt sckrikken als je aan t rijden ben en de vlammen komen onder de kap vandaan. de verzekering krijg ik niks van zelf nie van de inboedel alleen bij inbraak helaas
![]() de jetta is helemaat total loss, ik haal de 'bruikbare' delen eraf zoals de velgen achterlichten en de g60 lijsten voor een eventuele volgende jetta
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() baluh zeg! Erg balen!
enig idee wat de oorzaak heeft kunnen wezen?
|
||||
|
||||
![]() Shit dit is echt zonde.Was inderdaad een mooie Jetta.
|
|
||||
|
||||
![]() haha die koplampjes zate er net 2 a 3 weken in met een iron cross dr in en nieuwe bandjes
![]() over een tijdje opzoek na een jetta alleen dan weer een mooi vinden he. de brandweer en de politie hebben ook geen idee gehad alles is weg gebrand helaas
|
||||
|
||||
![]() Zonde!
Sterkte en succes met zoektocht naar een waardige opvolger! |
|
||||
|
||||
![]() Zonde van je Jetta was mooi auto om te zien
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Ahjoh ! das heel erg jammer ! ![]() Suc6 met de zoektocht naar een ander/nieuw net zo'n mooi bakkie.. mocht ik iets weten ... gr peter |
|
||||
|
||||
![]() Het is nu wel erg flauw om allerlei opmerkingen te maken als:
"Burnout gedaan" en "hij gaat als de brandweer" maar dat zal ik niet doen. ![]() Erg klote van zo een mooie jetta en de verzekering die weer eens niet thuis geeft en enkel de premie wil opstrijken. Wat zoek je precies voor een nieuwe jetta dan kunnen we hier een zoektocht starten en je helpen met het zoeken naar een nieuw exemplaar. Max kmstand Motor etc Sterkte en succes met het zoeken naar een andere ! Groet, Marco |
|
||||
|
||||
![]() iedereen vast bedankt voor de reactie's
tja wat voor iets ik zoek moeilijk te zeggen nou, liefst een zwarte 5 deurs zeker dat hoord bij zo'n auto, motortje mag een 1.3 tot 1.8 geen gti km stand maakt weinig uit als die maar netjes loopt kan em tegen die tijd een keer een revisie geven. hij moet er gewoon netjes bij staan en niet uit geleeft
|
|||
|
|||
![]() echt waar die jetta was mooi sterkte!!
Die golf is ook een leuk bakkie ![]() wie weet vind je weer snel een leuke jetta. Gr Robbert |
|
||||
|
||||
![]() JA JOH! Ik mocht nog wel zeggen....''hou hem heel''.....zonde man!
From this: ![]() To this: Quote:
![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() tja je hebt t nog gezegs jens. Had em veel liever door willen laten gaan in plaats door hem zo'n einde te geven, baal dr gruwlijk van
|
||||
|
||||
![]() zo eindelijk een andere , nou een polo. wil em de old school look geven. nieuwe ronden nieuwe kansen:P
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou gefeliciteerd met de aankoop
![]() ben benieuwd wat je ervan maakt ! Gr Peter |