|
||||
|
||||
Zag laatst een standaard witte polo staan en dacht zet mijne er effe bij om het verschil te bekijken. Even een paar foto's gemaakt:
Wou even wat te doen hebben en kon een laguna onderlip kopen voor een tientje. Niet helemaal gelukt, vanwege iets te kort gezaagd maar het is toch een proef. Kijken hoelang hij volhoudt. Als het mooi blijft zitten koop ik nog wel eentje en maak die 100%. Had laatst ook even een rood biesje aangebracht op de bumpers Hieronder het resultaat: In ieder geval laag zat. Midden is dus gefixt door wat tape :P |
|
||||
|
||||
Mooi polotje hoor!
|
|||
|
|||
lijkt nog stoer ook die laguna ph1 onderlip
|
|||
|
|||
Ik zie weinig verschil
|
|
||||
|
||||
Die rode bies is wel een geslaagde actie
|
|
||||
|
||||
Hele tijd niks om te melden, maar nu eindelijk wel.
Vandaag mijn ATS classics eronder gezet samen met opnieuw mijn s-rohr einddemper. Maten ats: 7J ET20 13 inch (duh!) met michelin 175/50. Harten zijn wit en rand "gepolijst". Hierbij even wat foto's. Auto is niet schoon want was k*t weer en had alleen mijn mobiel mee. Betere foto's komen later! Impressie van hoe laag ik nu rijdt: |
|
||||
|
||||
veeeel beter,IMO is de buitenkant af zo
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit zo..
|
|
||||
|
||||
Dank u! Dank u!
Buitenkant is inderdaad zon beetje af. Misschien nog een paar stickers ofzo maar niet veel meer. |
|
||||
|
||||
had de atsjes al gezien (ze zaten alleen op de achteras toen), mooi hoor. hoe? dat zeg ik: GAMMA!
|
||||
|
||||
Ja klopt, moest nog wachten op 2 banden om de set compleet te maken :P. Waarschijnlijk wel een van de laatste keren bij de gamma, moet nog 1 week daar werken en dan ben ik daar weg
|
|
|||
|
|||
leuke auto..
mischien nog mist lampen erin? |
|
||||
|
||||
mooie polo zou alleen de zijstrippen er aftrekken lijkt velen malen straken
en meschien een paar mistlampjes
Golf V GTI DSG OnAir te koop Golf 3 1.6 CL inmidels 2.0 16V TFSI GTI on Air Polo G40 verkocht Suzuki GSR 750 K11 Last edited by CleanTFSI : 28-10-2009 at 18:04. |
|
||||
|
||||
Past er mooi bij die wielen
Nog een keer een setje GT/G40 achterlichten regelen ? Ik kan uit ervaring vertellen dat ze goed staan bij deze auto |
|
||||
|
||||
Laat de auto eerst denk ik zoals hij is. Geld is niet voorhanden en moet nu half jaar stage lopen. Daarna waarschijnlijk wat snellers.
|
|
||||
|
||||
vet ding man atsjes staan hem zeker goed
|
||||
|
||||
leuke wagen idd ^^
|
|
||||
|
||||
mooie bak,
zie je wel eens rijden door drachten. wat heb je gebruikt voor die rode biesjes? die moet ik namelijk ook nog in mijn bumpers monteren. |
|
||||
|
||||
Gewoon van die rolletjes rode tape! kun je halen bij autoshop van der laan. Is speciaal voor "striping". Kost 3,95 ofzo. Als je de winkel binnekomt staat het rechtsonderaan op de muur die helemaal tegen de linkerkant staat
|
|
||||
|
||||
oke bedankt,
zal morgen wat van dat spul halen,ook eens even proberen. |