|
||||
|
||||
Ik ga toch meer voor de polo`s en audi 50`s. Helaas zijn die zoals altijd in mindere hoeveelheden als een Golfje, Dat maakt de modellen natuurlijk ook wel apparter.
Er stonden mooie auto`s tussen maar dus ook wel erg golf, golf en golf Zo iedereen ZIJN model Een paar plaatjes van auto`s die mij wel opvielen.
|
||||
|
||||
Leuke bus. Mooi verlaagd en als totaal beeld perfect.
|
|
||||
|
||||
Yes, ik sta er ook op, samen met m'n Jetta, thanks
(zijn trouwens niet mijn velgen ) |
|
||||
|
||||
@ gertjan: rook de jouwe daar nou zo naar benzine??
wel vette carbs
|
||||
|
||||
Wat heb je nu toch weer voor wielen erop zitten?? Maar goed dat ze niet van jou zijn
|
||||
|
||||
Zondag naar de Retro Mania geweest! Hier de foto's!
Eerst onze 3 Golfjes! De mijne,ik weet het,air-ride maar eind deze maand wordt ie verlaagd! En tuurlijk de 3 tesamen: En nu de rest van de foto's: Till next year!!!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Zemst - Retro Vw-Mania - 03/05/2008
85 foto's en 1 Bugland Wallpaper online :!: Foto's online op www.bugland.be |
|
||||
|
||||
ik kon er helaas niet bij zijn ivm het Berg-cup weekeind in Eschdorf.
aldaar wel veel mooie retro vw`s gezien. hopelijk valt het volgend jaar niet meer samen. mooie foto`s jongens ik heb weer heel wat gemist
|
||||
|
||||
Quote:
Ja heerlijk, ik heb geen ambi-pur nodig Quote:
|
|
|||
|
|||
men ex-jetta, toch wel gek om je ex-auto zo een meeting te zien staan.
we waren daar met dit gebakje Hoewel het een fijn dagje vond ik het toch wel wat minder dan de vorige jaren. De hamburgers zijn van goed dikke zelf op de bbq gebakken hamburgers naar "lekkers van beckers" gegaan en moeten betalen om naar het toilet te gaan? Last edited by T-bo : 04-05-2009 at 13:58. |
|
||||
|
||||
dat "gebakje" had een vet interieur
|
||||
|
||||
Het was weer een leuke dag daar in Belgie
's ochtends kwam het een beetje langzaam op gang, maar in de loop van de dag kwam er nog redelijk wat binnen. De hamburgers waren weer goed, ook al kwamen ze niet van de bbq De prijsuitreiking was weer geniaal, die presentator doet het echt geweldig. Ook ik heb nog een prijsje mee naar huis genomen. al met al was het weer de moeite waard, en tot volgend jaar! |
|
||||
|
||||
Ik sluit me helemaal bij Bugs aan!
Foto's staan online op www.vwfanatics.nl Hieronder alvast een preview:
|
||||
|
||||
|
||||