|
||||
|
||||
Quote:
Bewust een variant.... om en de ruimte, en je ziet ze niet zo vaak.... Quote:
Toch maar een bijpassende Alpine uitzoeken dan Quote:
Laat maar weten als de koffie klaar staat in Alphen
Cabby Last edited by Christiaan : 16-04-2009 at 08:26. |
|
||||
|
||||
Hij zag er op het eerste gezicht zo netjes uit.........
Maar na eens goed gewassen te hebben, en er een lamp op te hebben gezet, schrok ik toch wel een beetje. Lijkt wel of de auto door de vorige eigenaar met zand, of een schuurspons is gewassen. Gisteren hard aan het werk geweest. De bedoeling was om eigenlijk de hele auto netjes te maken, maar ben de hele ochtend en middag met de lak bezig geweest. Zitten nog wel hier en daar wat krassen in, spiegelkappen zijn kansloos, die moeten gewoon gespoten worden. Koplampen zullen ook vervangen moeten worden, lijkt wel matglas. Links het knipperlicht in het scherm zit met kit?? vast. Oftwel, die kunnen we ook toevoegen aan het boodschappenlijstje. En zo zijn er nog een paar kleine dingen. En dan, de binnenkant, die nog even grondig schoongemaakt moet worden (maar da's voor volgende week)
|
||||
|
||||
Dat poetsen doe je goed . Dat nummer van het knipperlicht krijg ik wel door toch
|
|
|||
|
|||
Koplamp zit een plastic kap voor ipv glas. Ze worden altijd dof of bijna geel.
Setje nieuwe ervoor doet wonderen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt goed! Informeren naar de kosten kan altijd! |
|
||||
|
||||
Quote:
Weet dat het plastic is, anders had ik de polijst tol er wel even langer overheen gehaald Maar is de kap los te vervangen? Of moet dan de hele koplamp unit vervangen worden?
|
|||
|
|||
Kap is los te vervangen. Koplamp moet er even uit.
Nieuwe kit er tussen en vstklikken. |
|
||||
|
||||
kom maar met die kappen, ik wil ze wel spuiten.
|
|
||||
|
||||
Meguiars heeft er volgens mij speciaal spul voor om die kappen weer netjes te krijgen, geen idee of het werkt hoor. Misschien de moeite waard om eens te proberen!
|
||||
|
||||
Die kappen kun je toch polijsten ? weet eff niet wie me dat vertelde ...
Was meer zo van, heej die kappen kun je polijsten! Ik : daar staat ie,ga je gang.. Maar geloof niet dat ie eraan begonnen is .. |
|
||||
|
||||
Morgen ? ik had eigenlijk wel rekening met je gehouden ....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Middag In de ochtend ff aan de Bora klussen, door naar jou, dan naar schiphol... en zondag zit ik weer de hele dag in Arnhem.......
|
||||
|
||||
Hmm ja ken het , maargoed tot morgen !
|
|
||||
|
||||
busted!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
En aangezien ik zaterdag altijd vroeg naast m'n bedje sta, komt alles goed
|
||||
|
||||
Mooie auto broertje van die van mij (mijn vrouw eigenlijk rij er zeer weinig in) Veel plezier ermee..
|
|||
|
|||
nou succes ermee
ik heb m ook als daily alleen dan een 1.8t gister laten chippen bij jd helemaal te gek 225.6pk en 348.5nm verders op paneelfilter origineel hiervoor reed ik golf4 V5 super geluid zo n wagen en een zeer soepel motortje mmmmmmmm grtjs andy |