|
||||
|
||||
Mooie Jetta, lekker retro interieur ook
Ben benieuwd naar de nieuwe foto's. Jan
|
||||
|
||||
Leuke auto hoor!
Meteen als ie thuis is staat er weer een! |
|
||||
|
||||
Mooi ding veel plezier ermee.
Wielen staan hem trouwens helemaal niet slecht. Gr, Lars
|
||||
|
||||
Ik heb inmiddels de ruitenwapperts vervangen, platen besteld.. straks ophalen en monteren met houders zonder reclame en zonder zichtbare schroeven.
Hier alvast wat feuteus van de Jetta nu die op z'n buik ligt, kan wel verklappen dat het vergelijkbaar is als m'n Golf mk1 kwa laagte. Ohja, ik heb ook nog 2 stickerts geplakt:
|
||||
|
||||
vet ! ziet er goed uit man ! echt vet bakkie
en sticker van wheel whores heb ik ook besteld Zal hem vast wel zien 1 deze dagen, anders kom maar even lanngs ben toch aan het werk Groetjes Frans
Klik hier voor Mijn EX JETTA US Klik hier voor mijn EX 35i project Klik hier voor Mijn EX 35i VR6 B3 project Klik hier voor Mijn EX 35i VR6 B4 project Last edited by CleanedCordoba : 09-04-2009 at 13:45. |
|
||||
|
||||
Eujs Frans, ik zag je Golf nog staan net.. ik denk zal ik even binnen hoppen.
Ik moet direct even mn luxe platen ophalen, dan kom ik wel ff binnen vallen als het niet te druk is
|
||||
|
||||
Quote:
jawel ben aan het werk inet op kassa |
|
||||
|
||||
lekker hoor. Achter wat lager gaat niet met die wielen zeker. Wel mooi dik zo.
|
|
||||
|
||||
Erg gaaf zo. wheelwhores stickers had ik toevallig ook net besteld, beetje jammer dat ze er 5 pond verzendkosten voor durven te vragen.
Zelf zou ik trouwens de chromen bumpers lozen voor geheel zwarte exemplaren, zou m veel beter staan, lekker clean en basic. |
|
||||
|
||||
Hey Misha
Toch de jetta geworden zie ik, super bakkie joh! binnenkort maar ff met zijn alle meeten nu je in Hollandia bent. Ligt lekker laag trouwens, echt netjes! Bekende sticker op je zijraam:P Groete Rob |
|
||||
|
||||
Bumpers zonder chrome heb ik aan zitten denken ja .. lijkt me ook wel cool namelijk.
Misschien wat voor na de studie ofzo, voorlopig vind ik het wel prima zo .. Achter lager wordt lastig, ik durf de wielranden niet echt om te kloppen. Maar hij ligt wel redelijk recht toch nog, valt me niks tegen dus laat het mooi zo. Thanks Rob, moeten zeker even afspreken een keer! Luxe kentekens met nieuwe houders zojuist gemonteerd.. Zal morgen wel een shootje doen.
|
||||
|
||||
Shoot verplaatst wegens mooi weer en verveling
Hier een paar foto's, niet geweldig maar goed.. Hier staan er nog een paar: photobucket-album
|
|||
|
|||
geen woorden voor nodig, ALWEER een pracht van een VW
|
|
|||
|
|||
mooie jetta
mooie wagen gezien op vw mania kerstdrink 2008
gezonde wagen ,witte velgen staat super veel succes |
|
||||
|
||||
Misha ! ,ik vind m super zo !
|
|||
|
|||
Super.
Men ziet alweer verlagen en andere wielen maken de auto. Dat is echt dicht bij de grond. Veel plezier met de auto. |
|
||||
|
||||
Nice
|
|
|||
|
|||
Super ! Was al een hele mooie maar met deze velgen en laagte is ie echt dik !
|
|
|||
|
|||
kijk dat ziet er al een heel stuk beter uit
Last edited by Tjaap : 12-04-2009 at 21:44. |