|
||||
|
||||
Quote:
Ja hahaha. Best wel zonde de g60 was nice |
|
||||
|
||||
Ben net terug gekomen uit Portugal, gelijk maar even wat foto's van de vr6 gemaakt
De kmstand Het onbeschadigde interieur: De motorruimte: Originele etiketten nog eraan: Alleen de versterker is niet origineel: En de reden waarom het neusje opnieuw gespoten moet worden, het oude scherm had een deuk en is vervangen door een blauw scherm: De originele Speedline's zitten er natuurlijk ook bij: En de zomerwielen, 3-delige ABT/Speedline's: Enjoy
|
||||
|
||||
super
|
||||
|
||||
Tight!!!
Goede vakantie gehad?
|
||||
|
||||
lekker vol onder de motorkap en zit zo te zien superstrak in de lak, prachtige vondst!
|
||||
|
||||
Mooie vondst, complimenten
Even over dat scherm; laat je daarvoor de hele neus spuiten? Ik zou eerder het scherm laten spuiten en de linker voordeur meepakken zodat je hem daar op kunt uitnevelen om kleurverschil tegen te gaan.
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je De motorkap heeft steenslag, vandaar dat ik de hele neus laat spuiten...
|
||||
|
||||
Mooie wagen ik zal hem dinsdag wel zien denk ik..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Mooie wagen !
Veel plezier ermee |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de comments
Zometeen de Vr6 eens even goed poetsen, morgen moet hij namelijk naar de RDW om ingevoerd en gekeurd te worden...
|
||||
|
||||
Ben je bang dat ie niet ingevoerd kan worden als ie vies is dan
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe, dat niet maar een schone auto werkt wat prettiger denk ik En dan kom ik tenminste met iets moois aanzetten
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 19-11-2009 at 22:40. |
|
|||
|
|||
mooi hoor
|
|
||||
|
||||
ziet er zeer knap uit!
|
||||
|
||||
Lekker hoor........!!!!!
|
||||
|
||||
Super..!
|
||||
|
||||
Super, kleur is ook prachtig succe4s bij de rdw maar dat moet geen probleem worden.
|
|
||||
|
||||
Zo vandaag even naar de RDW geweest om de wagen in te voeren en te keuren. De wagen is zonder problemen er doorheen gekomen.
Ik kreeg wel een paar complimenten van de keurmeester omdat ik zo'n mooie VR6 had gekocht Nu hopen dat ik z.s.m. de kentekenplaten heb...
|
||||
|
||||
Moet je bpm betalen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja tuurlijk, om geen bpm te hoeven betalen moet de wagen volgens mij ouder dan 20 of 25 jaar zijn...