|
||||
|
||||
Quote:
Better safe than sorry Ik rij nu in ieder geval een stuk geruster rond. Jan
|
||||
|
||||
Quote:
dat bedoelde ik te zeggen ja.... |
|
||||
|
||||
Quote:
ff snaar check gedaan. Nieuw wil ik niet zeggen maar kan er wel ff mee voort nog, zo ziet het er uit. Wellicht dat ik oom dealer eens bezoek binnenkort. In ieder geval wel voor een sigarette aansteker cq stroompunt voor mn TomTom, dat zit er ff niet in. was dat optioneel ofzo? |
|
||||
|
||||
Jep, kun je je nu niet meer voorstellen maar destijds was zoiets een optie
|
|
||||
|
||||
zon ding is wel extra luxe inderdaad
Last edited by Edward : 05-04-2009 at 20:21. |
|
||||
|
||||
Wel btw oude radio laten zitten in en dashkastje MP3 plaatsen.
Huidige radiootje heeft 2 draden: rood - zwart. Huidige stekkerblok van mp3 radio zit ook nog een gele (geschakelde plus ofzo)? Bedrading ben ik niet sterk ik maar wel draad moet ik van contactslot hebben dan, wil ik alle zenders in het geheugen houden? |
|
||||
|
||||
affijn, radio werkt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vroegâh hadden ze geen tomtom Ed Leuk wagentje Ed, plannen zijn goed. Persoonlijk zou ik er toch een lekkere 16V in knikkeren.
|
||||
|
||||
geen gekloot met het hart Hoogglans....als ie stuk gaat misschien en ik hoop dat het nog erg lang gaat duren voordat ie aan de beurt is
|
|
||||
|
||||
Idd, geen gekloot aan een nette jetta, maar als het dan toch kapot gaat zou ik ook een 16v(t) erin meubelen, hahaha...
Mooi ding Ed, wees er zuinig op. Gr, Lars
|
||||
|
||||
stukje muziek dreunt weer als een malle
vanmiddag schroefset bestellen. |
|
||||
|
||||
stelbaar setje is onderweg, nu heb ik er alleen geen ervaring mee, had altijd niet-stelbarebare. Zaken die ik niet over het hoofd moet zien behalve de enorme dempel aan de einde van de straat?
ik zal maar niet zeggen dat de zoemer van de olie druk afgaat bij stationair draaien. Heb andere sensor geplaatst op olie filter huis (lage druk sensor aan zijkant kop was zelfs nieuw). Ben benieuwd morgen. Last edited by Edward : 09-04-2009 at 18:42. |
|
||||
|
||||
Die drempel is het belangrijkste.....
Gewoon monteren net als een vaste set. Gr, Lars
|
||||
|
||||
Quote:
tegenwoordig weer hoor Hoop nieuwe auto's hebben geen asbak of een aansteker... vaak wel nog ergens een 12V aansluiting verstopt
|
||||
|
||||
joh, olie zoemer bij stationair er lekker constant bij.
aan de zijkant kop zit een nieuwe sensor zag ik, VW zegt 0.25bar, zal ns kijken of overeenkomt. Gaat goed zo. Als de nummers overeenkomen, wat kan het dan nog meer zijn? Te lage oliedruk bij stationair toerental, hoe los je dat op? |
|
||||
|
||||
Gas geven
|
|
||||
|
||||
dude
|
|
||||
|
||||
GEKLOOT is begonnen....inhouden, stotteren en uitvallen. Ik verdenk de brandstof voorziening van die heugelijke feit. Filter is goor, zal wel but in de tank zitten van de doorgerotte-en-gerepareerde-vulpijp.
kan je met een kompressor de brandstofleiding doorblazen? misschien dat er ergens een vlok puin voor zit.... Is iemand hier bedreven in het afstellen en schoonmaken van carbs? Last edited by Edward : 16-04-2009 at 06:00. |
|
|||
|
|||
zerker mooi dingetje alleen ff snel verlagen man,, t lijkt wel n terrein wage
|
||||
|
||||
brandstofleiding doorblazen kan prima. Nieuw filter plaatsen, carb inspuiten met een spuitbus carb cleaner en kijken of het probleem verholpen is. Zonde om de carb voor niets uitelkaar te halen.
Als dat niet zo is moet je idd de carb reviseren/schoonmaken. Revisiesetje scoren (ebay/bolku??) en de carb schoonmaken en nieuw opbouwen. Wil ik je evt. wel mee helpen, is niet lastig.