|
|||
|
|||
Quote:
pfoe.. De laatste keer in een MK1 is wel 4 jaar geleden denk ik. was nog met de Pirelli GTI. Quote:
ja dat is knap balen Hopelijk pakt het goed uit. Vrachtwagenchaufeur ging wat te ruim door de bocht, trailer zwenkt uit en neem onze passat GT mee. Last edited by Domi : 31-03-2009 at 17:29. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd.
Heb deze auto jaren terug in Assen gezien. Zonde van de Passat vervelende deuken, economisch totalloss zal de verzekering het wel op gooien. |
|
|||
|
|||
mooie mk1 domi staat je ook beter als de mk2.
|
|||
|
|||
Quote:
hee andre, Auto is ook wel redelijk bekend volgens mij. Ziet e rnu ook nog mooi uit. Op 1 scherm na Maar dat is geregeld met de bouwer van deze MK1. Tja de passat, dat is erg balen. Morgen maar zien hoe het loopt. Quote:
Ik hoop het wel. Is wel wat kleiner he |
|
||||
|
||||
ik hoop dat je hem goed hebt bekeken als ik me niet vergis heeft deze auto ooit enorme hagelschade gehad!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wanneer hebben we enorme hagel in NL gehad dan Auto ziet er super strak uit |
|
|||
|
|||
mooi hoor succes,
|
|
||||
|
||||
Hej leuk dat je 'm toch gekocht hebt domi. Je had 't er laatst al over. Dikke aankoop . Veel plezier ermee
|
||||
|
||||
Mooie Golf I hoor.
Een G60 blok in een Golf I rijdt erg lekker. |
|
|||
|
|||
Hey Domi succes met de golf1, dat zal vast wel lukken !
En deze niet weer wegdoen ! Jammer van de passat, word ie weer gemaakt ?
|
||||
|
||||
Hé Domi! Nou alweer wat anders?!?
Leuk bakje, man, ga je vast plezier van hebben. Zonde van de Pastzat, trouwens. Nu maar hopen, dat dat netjes word geregeld, en dat ie weer strak word.
|
|||
|
|||
Mooi ding domi,maar hij heeft idd hagelschade gehad.
Ding heeft ook in hallum gestaan ,en die heeft enige delen laten spuiten . Voordat ie em weer in de handel heeft gedaan. Maar is netjes gebeurt dus who cares |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, en anders even naar 1 van de uitdeuk dagen van het forum gaan . Ik heb dat ook, redelijk recent gespoten wagen, toch deukjes etc hier en daar. |
|
|||
|
|||
Ach ja, beter wat hagel schade dan dat ie bv total loss is geweest en weer opgelapt.
Dan gaat ie maar met de reputatie van "Hagelschadeauto"over het forum Auto ziet er strak uit, niks mis mee. Dus snap niet dat dit zonodig even verteld moest worden. En ik ben er heel blij mee Last edited by Domi : 01-04-2009 at 13:19. |
|
||||
|
||||
Hagelslag schade....soms hebben hele dorpen dit.
Met uitdeuken zonder spuiten kun je heel veel prima verhelpen. En liever hagelschade dan 50km ---> Boom ----> beunhaas reparatie/ plamuur stucadoor. Hoop dat je er veel plezier van hebt, een golf 1 met iets meer pit is een hele belevenis. Leer e.d auto goed kennen voordat je er lekker mee gaat trappen. Leer ook goed je remmen kennen |
|
|||
|
|||
Remmen moet zowieso ander
Oja, Goed nieuws over de Passat GT. Vandaag dus de schade-expert erbij gehad. Schade is vast gesteld op €1350,- ex. En er is goedkeuring voor herstel. Had de auto even mooi schoon gemaakt en verteld wat er allemaal al is aan gedaan. qua remmerij, motor(74.000km), voorraam etc etc. Had speciaal mijn VW bodywarmer even aangedaan Helpt altijd haha. Nu een afspraak maken en over ongeveer 2 weken wordt ie gerepareed |
|
||||
|
||||
mooie gti man...
houden zo? of toch nog wat ideetjes in je hooft
|
||||
|
||||
ik bedoelde er verder niets mee het zou jammer zijn dat je er later achterkwam!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Kom er nu toch ook later achter Want ik wist dit dus niet. Maar boeit verder ook niet zoals ik al eerder aangaf |
|
||||
|
||||
erg mooie golf domi!
veel plezier er van! |