|
||||
|
||||
Ze hebben het op jullie voorzien lijkt het wel.
Mooi klote, niks lijkt meer veilig zelfs niet voor je eigen huis. Ik woon hier in een 'gemengde' buurt met turken en alles. Maar met mijn auto is gelukkig nooit wat geweest
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet niet waar je woont, maar is het dan niet op jullie gemunt?? Wordt er verder veel bij jullie in de buurt ingebroken? |
|
||||
|
||||
Het lijkt er zowat op dat ze het op jullie hebben voorzien?
Misschien is er wel wat aan vooraf gegaan? sterkte met de afhandeling. |
|
||||
|
||||
Na de 1ste x was op het industrieterrein 3km bij ons huis vandaan. Nu was het thuis.
zou ook zo 1,2,3 niet weten waarom ze moeten hebben. Er is wel eens vaker ingebroken hier op het pad, aantal jaren terug in mijn moeder dr toenmalige auto een vento. Hier in de buurt woont ook van alles wat, zeg maar. |
|
||||
|
||||
Quote:
sorry, maar waar woon je dat je dat uberhaupt in je auto laat zitten
|
||||
|
||||
Inderdaad.. De plekken waar dat tegenwoordig nog kan zijn schaars. Niet minder klote voor je..
|
||||
|
||||
Wie neemt nou altijd z'n zonnebril mee uit de auto en z'n auto radio? tja navi en ipod. t ergste vind k nog dat de deur en antenne stuk zijn.
ze hebben mijn antenne gebruikt om de radio bij mijn broertje eruit te halen, bij mij konden ze gewoon de radio pennen gebruiken. ff wat foto's: 6n Gti |
|
||||
|
||||
Zo dat zijn wel een stel amateurs geweest als ik zie hoe ze die auto opengekregen hebben....
Junkie Town soms?
|
||||
|
||||
Quote:
junkie town? ken k niet. was in Langedijk onder de rook van hhw en alkmaar... mvg Mike |
|
|||
|
|||
He Mike,
Het word nu wel erg droevig. Wat een gajes loopt er daar rond ! En dat ze de antenne afbreken is om de boel nog meer te stangen. Ik heb bij mn mk2 ook zo'n plek onder de deurklink, van poging tot inbraak. Enne, zon oer gti hoord eigenlijk binnen te staan
|
||||
|
||||
tja binnenstaan, dat klopt. maarja dan moet mn motor naar buiten...
dat word m ook niet. mvg Mike |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kan echt super kwaad worden als ik dit lees. Heb het zelf ook gehad met m'n vorige auto ('94 Golf III 1.6) hebben ze m'n radio uitgehaald. Enige mazzel, of niet, was dat er geen braaksporen waren. Dus m'n ruiten en sloten waren nog heel.
Hopen dat ze je met rust laten nou. |
|
||||
|
||||
Hier nog eentje met ervaring...
Mijn oud golfje stond naast ons huis... Aan het raam waar ik sliep. Volgende ochtend deur passagierskant net zo'n deukje als op jouw foto. Is hun niet gelukt, dus dan maar het zijruitje eruit. De buit: Een oude Radio-CD speler, Tjoepietjappie versterker en een wooferkist (tja ik was een jaar of 20 ) Maar levert zoiets nou zoveel op? Kijk navi zal wat opleveren, maar een gejatte 2e hands radio? Lijkt me geen dikke handel... |
|
||||
|
||||
Ja echt he, levert ze hooguit een paar tientjes op. Het kost jouw meer tijd,geld en moeite dan wat het hun oplevert.
|
|||
|
|||
Nou, leuk zeg en dat in 3 auto's. Ziet ernaar uit dat het ofwel heel toevallig was dat het eerst je broer zijn auto alleen was en dan nog eens uw broer zijn andere auto en de uwe. Ofwel is dat enorm toeval ofwel is er iemand die het op een of andere manier op jullie gemunt heeft, jaloezie of zo???
Hoop voor jullie dat jullie ooit de dader(s) kunnen vatten want tzou moeten met mij zijn en ik kom erop, hij of zij zouden wat meemaken alleszins. |
|
||||
|
||||
Klote van je auto's maar niet raar dat ze eerst bij het bedrijf komen en dan bij jullie thuis.
Wij hebben zelf ook een eigen bedrijf met groot terrein 40 km van ons woonhuis vandaan daar is 2 keer ingebroken, en in die week daarop de aanhanger bij ons thuis weg gehaald en een schroevendraaier onder het slot bij de MKII, niet opengekregen er staan 4 auto's bij ons op de oprit een MKII, MKIV Passat 3BG en een Toyota Yaris, en ze pakken de MKII??? Erg vreemd allemaal, heb gelijk van die ''Nep'' Cameraatjes gehaald voor 5 euro zijn zeg maar Dummy Camera's overal opgehangen en veel licht., schrikt wel af denk ik zo. Succes!
|
||||
|
||||
echt wel triest dat mensen stalen velgen gaan jatten, das idd te gek voor woorden.
van die inbraak vind ik niet gek, als je je navi in je auto laat liggen als ik in een gajes buurt geparkeerd sta haal ik alles eruit (behalve de kofferbakdan) en zet ik mn dashbord kastje open zodat ze kunnen zien dat er niks inzit. maar bij een maat van mij hebben ze ook een keer zoiets raars geflikt: uit de peugeot 205 (waarde €300) een Aldi radio gejat waarvan het LCD kapot was op klaarlichte dag naast zn werk. gewoon de ramen uit zn rubbers getrokken:S kan ik met mijn verstand niet bij, sorry.
|
||||
|
||||
3 x raden wat ik een paar dagen geleden heb gespot
http://www.vwforum.nl/gespot-f41/po...n-s-t84235.html