|
||||
|
||||
mooi streefdatum om kever af te hebben!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik ook maar eens kom kijken... GTI is eruit en contract voor onbepaalde tijd is getekend dus wie weet in de toekomst weer ruimte voor die oude keverdroom...
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon gaan Heleen, BBQ is altijd een reden om te gaan . |
|
||||
|
||||
Hoi,
Wel ff inschrijven voor de culinAIR BBQ, we mochten maar eens niet genoeg sateetjus of burgers hebben. Luchtgekoeld of niet, BBQen kan iedereen. www.air-time.nl |
|
||||
|
||||
Net een verlof aanvraag de deur uit gedaan voor 6 juni,
ga er ook bij zijn, hopelijk
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Gezellig Rob! Wel een BBQ meepakken he! |
|
||||
|
||||
uiterraard!
Als me maatje ook vrij heeft geregeld dan bestellen we de bbq tickets...
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
En vrij al gelukt? |
|
||||
|
||||
Site werkt niet meer?
|
||||
|
||||
Quote:
Under construction denk ik |
|
||||
|
||||
-edit- hij doettut weer...
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi even BBQ aangeven, neem je Jens ook mee? |
|
||||
|
||||
Nou nou wat een gezelligheid gaat dat worden zeg
|
||||
|
||||
Net ook even geregistreerd op de site, auto's en eten.... de betere combinaties!
(hoop alleen dat ik wel met de Mk.1 wel mee mag doen) |
|
||||
|
||||
Quote:
verlof is goed gekeurd!
|
||||
|
||||
Quote:
Gezellig! |
|
||||
|
||||
checked in!
|