|
||||
|
||||
Na een druk weekend op het terras ben ik vandaag begonnen aan mijn front.
Vanmorgen eerst even op het werk het front gestraalt.Om al die hoekjes en naatjes te gaan schuren had niet echt veel zin.Dus snel de straalcabine in. Foto: Vanmiddag dus ook in de primer gezet.Moet nog 1 laag op en dan kan ook deze in kleur gezet worden. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit allemaal... Maar ben je niet bang dat je de bumper kapot rijdt en dat de plamuur gaat schuren...???
Lars
|
||||
|
||||
goed bezig mies ,waneer kom je een bakkie doen kun je mijn projecten ook eens zien.
|
||||
|
||||
@ Larsv5:Als de bumper kapot gereden wordt en de plamuur gaat scheuren beginnen we op nieuw en proberen we iets anders.
@ Menne: Moet inderdaad snel eens doen kunnen we weer eens bij buurten. |
|
||||
|
||||
Vandaag het front en de gril lijst in de kleur gespoten.Weer even een fotootje.
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit kerel
Hoest verder, en met de kleine??
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt maat.Met de kleine gaat het super goed.Slaapt sinds 1 1/2 week 'snachts al lekker door.Krijgt de ouwe ook z'n rust Komen snel een keer bij jullie langs naar de aanbouw kijken.Spreek je nog voor full speed.. |
|
||||
|
||||
Donderdag of vrijdag als het goed is mijn nieuwe wielen.Porsche wielen zijn dan verkocht en komt er iets van audi voor terug.Zodra de wielen er zijn en (tijdelijk)onder de auto liggen komen er foto's
Heb ondertussen ook wat klein spul binnen zoals een bra (bedankt Erik) en snap of koppeling voor een afneembaar stuur. |
|
|||
|
|||
mooi projectje, ben benieuwd naar foto's van de gehele auto.
waar heb je die adapter voor het stuur gekocht? (voor hoeveel) en past het zo tussen elke naaf en sportstuur? mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
De auto staat nu nog helemaal in elkaar en eind deze zomer of iets eerder uit elkaar. De stuurnaaf voor afneembaar stuur heb ik gewoon bij de automaterialen zaak besteld en kosten iets van €50,- en past inderdaad op elke andere naaf voor sort sturen.Volgens mij staan ze ook in het autostyle boek. Als ik de nieuwe wielen heb gehaald zal ik er meteen foto's maken.En zal ook even een foto's plaatsen van hoe de auto er nu bij staat. Last edited by kb2 : 09-06-2009 at 19:56. |
|
||||
|
||||
Foto voor de liefhebbers van hoe de auto er nu bij staat.
|
|
||||
|
||||
Waaarom mag mijn auto er niet op ????
|
||||
|
||||
Van de week een goede deal kunnen maken met een maat van mij.Porsche wielen zijn en er zijn audi wielen voor terug gekomen.Ook maar meteen omgeruild en meteen aan het polijsten gegaan.Ook meteen foto's gemaakt en zoek de verschillen.
Voor: Na: En allebei: |
|
||||
|
||||
zo goed bezig ben benieuwd hoe ze onder je golf gaan staan.
|
||||
|
||||
netjes! heel netjes!
vind het alleen minder dat de kunstof delen van de bumper gespoten zijn en de randen van die wielenkassen en de sideskirts niet.
|
||||
|
||||
die wielen gaan er zeer dik uitzien onder de mkll, heb ze zelf ook gehad...
goed bezig!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Waarom de moeite gedaan ,om de keteken uitsparing uit te vlakken . Als je toch het kenteken terug hangt op die plek ? |
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet dat commetaar niet gewenst is alberto maar ieder zijn eigen toch??? waren ook jou woorden meen ik leuke auto
sa ist en net oars Last edited by sdi-tje : 20-06-2009 at 19:31. |
|
||||
|
||||
Voor iedereen.Het is de auto zoals hij er nu bij staat.Hij zal eind dit jaar helemaal uit elkaar gaan en zal niet meer en zeker niet deze kleur zijn.
En de wielen gaan zeker goed staan bij de nieuwe kleur en als alles met de kleur mee gespoten is. @ Alberto: Het kenteken komt daar niet meer op die plaats terug als het al terug komt.Het wordt echt een meeting/weekend auto als het goed weer is. Last edited by kb2 : 20-06-2009 at 23:05. |
|
||||
|
||||
Afgelopen weekend eindelijk de wielen klaar en natuurlijk voordat hij over een paar maanden uit elkaar gaat toch er nog even onder gelegd.
Zo was hij nog op full-speed En zo is ie nu met de nieuwe wielen |