|
||||
|
||||
Dat ziet er goed uit zeg
|
|
|||
|
|||
zo ga vanavond op pad voor rode achter lichten
nu nog effe wachten tot mijn broer terug is uit de us heb ik ook mijn spiegel glaasjes binne |
|
|||
|
|||
hee ik wist nie dat er ook een roest en primer klasse is in wortelsee????
kan ik hem daar eens bewonderen haaaaaaaaaaaaaahaha |
|
|||
|
|||
Een totaal misplaatste kleur, met totaal misplaatste wielen . . . .
Stond ie maar hier voor de deur PS : zie PB !! |
|
||||
|
||||
Nondeju, wat een kanon....dik opgebouwd man!
Ben benieuwd naar de ''af'' foto's mzzls Jens (jij bent corné toch?!)
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
dik hoor, vooral de kleur icm die wielen.....jummie!
|
||||
|
||||
Ziet er super uit in die kleur met die wielen...
Een rallye is het enige type mk2 wat nog op mijn verlanglijstje staat, dit geeft wel wat inspiratie
|
|||
|
|||
je jens ik heet word corne genoemd heb met jou nog wel eens recaro,s geruild
|
|
||||
|
||||
keep up the good work
mvg Mike Last edited by Hight : 23-03-2009 at 19:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
He vw beer dik project die bruine mk2 was niet van dr Bob zn broertje die heeft die groene. de bruine is van knoop (niels) verder niet bekend op het forum. verder succes met je project en ook dit zal wel weer goed komen |
|
|||
|
|||
gezien de leuke reactie zal ik vant week eind nog paar foto,s plaatsen als de achterbumper grill spiegels erop staan v bumper is helaas nog niet klaar zit best wat werk aan om hem hem mooi strak te krijgen heb trouwens ook de us spiegel glaasjes binnen vanavond eerst nieuwe radiateur plaatsen en achter lichten erin zetten plus koplampen
he roy bedankt hoor jullie vant jaar ook naar oosterijk effe lach gieren brulle |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, mooie kleur!! Ga zo door
|
|||
|
|||
ow nee he toch nie weer foto s he klomp!!!! haha komt goed maar is tie met wortelsee wel klaar denk je?? die van mij denk nie
|
|
|||
|
|||
Quote:
hee ronny ben je niet meer lastig lassig of aant lassen bedoel ik haha ja ron hoop het wel ja baasje komt vanavond zijn kenteken op pikke he kom je maar mooi mee kan je mooi helpen en dan niet met krat bier leeg drinken daaar helpt rick al mee mee haha ps: niet piepen die dikke pirelli gaat ook gewoon mee hoor anders mag je met mij mee rijden in de koffer bak ouwe stink beer mijn brooer gaat ook mee aangezien dat hij nu tijd genoef heb je kan ook samen met hendrico in de lupo kijk maar |
|
|||
|
|||
nou beetje jammer he dat je zo wienig bier had vanavond!!! maar morgen kan je klauwtje er weer op [denk ik?????]
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee geen oostenrijk wel edition 38 en ik begreep van sebbe dat jullie daar ook heen zouden ?? dan moeten we daar maar weer ff los |
|
|||
|
|||
mooi!!
|
|
||||
|
||||
....mooi..... bedankt.... ik ga even iets schoons aan trekken...
|
|||
|
|||
ja roy wij gaan ook naar ed 38 rije een we wel mee met de friese kolone is weer is wat anders haha
|
|
||||
|
||||
WHOW wat een rallye
zie u project nu nog maar pas maar echt een supper mk2 alles is gewoon perfect en die wielen zijn TOP benbenieuwd deze aan der see rond te zien toeren zal straks een een foto posten van uw bumper is al pak beter uitgekomen vindt ik (ben broer van s-workz) Goed bezig