|
|||
|
|||
Die knippers op je schermen zijn idd aftermarket. In de jaren '80 waren er weinig auto's met knipperlichten aan de zijkant. Dit was echter wel verplicht als je auto een trekhaak had. Daarom zijn er vaak van zulke knipperlichten op de schermen gemonteerd. Lekker eighties dus!
|
|
||||
|
||||
Er zit bij mij geen tekhaak op. Misschien als ik de dikke bumper er af haal, dat ik daar nog sporen van aan tref. Ik heb ook nog niet uitvoerig in de kofferbak gekeken.
Het zal toch niet zo zijn dat iemand ze gemonteerd heeft om zo een trekhaak-look te creeren?
|
|||
|
|||
Ik wil wel een hamer tbs stellen om die zij pinkers eraf te meppen , want dat is altijd jammer dat ze die erop boren.
|
||||
|
||||
Quote:
ja zeker aangezien er al gaten in je scherm zitten voor zijknipperlichten Maar idd ivm trekhaak destijds vaak verplicht op die plek.... |
|
||||
|
||||
Vandaag nog even een paar foto's van het serviceboek gemaakt.
|
||||
|
||||
Wel gaaf dat je alles er bij hebt
|
|||
|
|||
Dit is mijnes, ik ben 2e eigenaar, ook een oud type gti uit 1985 mijn geboortejaar net zou oud als ik dus, ik heb hem gekocht met 98.000 op de teller en ik heb hem vandaag op de 220.000 gezet Knap wagentje is wel gerestaureerd inmiddels, was echt nodig met de roest. Hij is bijna belastingvrij en ik ben nog van plan heel lang in dit wagentje rodn te rijden Ramon |