|
|||
|
|||
gaaf !! ben wel benieuwt hoe ze in de auto staan ?
gr. Martijn
|
||||
|
||||
zo staan ze in de grille:
|
|||
|
|||
ik had het ook in mijn golf, maar vindt de licht opbrengst helemaal ruk
dus snel weer schoon gemaakt
|
||||
|
||||
we zullen zien.
anders misschien xenon erin?
|
||||
|
||||
de intercooler is ook aanwezig.
dus die kan ook gemonteerd gaan worden 8)
|
|||
|
|||
Welk merk is die intercooler ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
sorry had je vraag nog niet gezien maar het is een intercooler van een peugeot 4007 (merk?)
|
||||
|
||||
zo na even uit het zicht te zijn geweest hebben we weer wat gedaan.
ik, Huib en Leon hebben nog een 2 tal daagjes vrij gemaakt om wat aan de GTD te doen. - 2 nieuwe draagarmen gemonteerd, dit was serieus nodig de achterste ophangpunten zaten nagenoeg geen rubbers meer in. - nieuw interieur - andere wielen - audio verder moet ie nog een mega beurt hebben inclusief distributie maar dit staat voor winter/ voorjaar in de planning. hier wat foto's op VW Team zal die anwezig zijn
T1 panel 1964 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 Last edited by vwjopie : 04-08-2009 at 11:24. |
|
||||
|
||||
het is even stil geweest maar we hebben weer wat gedaan.
auto had het nodige onderhoud nodig. wat hebben we gedaan: - distributie - waterpomp - alle busjes, bolletjes en klemmetjes van het schakelsysteem - olie en filter - luchtfilter - tapeindjes uitlaat spruitstuk - v riemen - koelvloeistof - bak olie - aandrijfas hoes links binnen - nieuwe voorbanden - uitlijnen dat was het wel zo een beetje denk. enige wat ik nu merk nadat me blok er weer in zit is dat me toerenteller niet werkt, heeft iemand een foto van hoe de draadjes precies moeten zitten, zal er wel eentje verkeerd terug gezet hebben.
|
||||
|
||||
is er misschien iemand die er een foto van kan/ wil maken?
|
||||
|
||||
ook weer opgelost, schuifstekker moest op een andere aansluit op de Dynamo.
|
||||
|
||||
dankje
|
||||
|
||||
Mooie upgrades!
Ik wou je mijn edition interieur aanbieden voor een mooi prijssie.. maar das niet meer nodig! TIP voor de wielkast verbreders... neem schoolbordverf op een vetvrije ondergrond en ga met de zachte kant van een schuursponsje de verf erop deppen.. (wel ff handschoenen aandoen) Ik heb het met de JETTA van de vriendin gedaan en is prefect gelukt... Zou je mischien een foto reportage kunnen en willen maken van de inbouw van de 4007 IC op jouw MK2... Ik zou ook voor mijn MK2 TD een IC kopen die goed past en goed werkt!
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 07-07-2010 at 11:31. Reason: vraag toegevoegd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Had je Edition interieur al zien staan. voorlopig is de knip even leeg wielkast verbreders worden gedaan, maar dan van de winter. net als de hele auto. wordt ie helemaal een nieuwe kleur grijs welke is nog niet geheel bekend. dan komt waarschijnlijk ook de inter coller erop zal dan zeker wat foto's gaan maken. bedankt.