|
|||
|
|||
.. dat is nu de motor die ik in de mijne mis. Zou goed gepast hebben bij mijn nickname ..
Ben benieuwd wat je ervan gaat maken. |
|
||||
|
||||
Dat had zeker goed bij je nickname gepast. Ik ga er niet super veel mee doen want ik ben blij dat ik hem zo origineel heb kunnen vinden. Wat er nu op zit vindt ik wel mooi zo. Komt nog een embleemloze grill in met een ABT logo. Wel laat ik nog een originel grill mee spuiten zodat hij altijd weer origineel kan.
Ben nog bezig met het zoeken naar een originele radio, de vw gamma. Quote:
|
||||
|
||||
Nieuw Interieur
Na bellen bellen en nog eens bellen nog steeds geen stoel kunnen bemachtigen. Nou ja toen zat er maar een ding op, ik moet er noodgedwongen maar een setje leer in zetten
Vandaag net een mooie set gekocht en volgend weekend even naar duidsland heen jagen en het ophalen. Lang leve Ebay. De set die ik zocht kon ik nederland niet vinden. namelijk, Onbeschadigde wangen beide stoelen in hoogte verstelbaar Luidsprekers in de achterpanelen Hoofdsteunen in de achterbank. Maar gelukkig toch gevonden nu, hier even wat foto's De schakelaars van de stoelverwarming zitten er ook bij, hoop alleen het kabelboompje ook, anders even naar de dealer
|
||||
|
||||
Vw gamma radio is ook onderweg, komt morgen of dinsdag
Golf III vr6 3.0 ABT Golf 1 1.9 TD 83 Last edited by gti-pirelli : 23-03-2009 at 17:23. |
|
||||
|
||||
Vandaag even dealer gebeld, gaat wel bijna 200 euro overheen komen voor realis enz.
Ook vandaag even nieuwe lampjes besteld voor de climatcontrol display, sigarettenaansteker en een klem voor het luchtfilterhuis
|
||||
|
||||
Quote:
maak je zelf toch een kabelboom... zijn maar een paar draden en anders e-bay |
|
|||
|
|||
Quote:
... voor de stoelverwarming !? Neem hier eens contact mee op. Bouwt alles op maat voor schappelijke prijs (had mij een scherp aanbod gedaan voor een complete kabelboom VR6) ... Valo |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties, ik heb eerst nog even een mail naar duitsland gestuurd om te vragen of hij het ook liggen heeft. er horen officieel tijdrelais tussen te zitten. Daar heb je 2 van nodig a 51 euro en het kabelboompje van de zekeringskast naar de schakelaar kost ook 50 euro, en zal nog hier en daar wel wat kleine dingen bij komen.
Ik heb wel al een kabelboom van stoel naar schakelaar erbij als het goed is, anders kost dat ook 50 euro. Dit is wel een hele hoop geld voor stoelverwarming maar ik hou er niet van om zoiets weg te laten,da's weer half werk. En aangezien ik van originele onderdelen hou wil ik het liefst ook alles zoals het hoort erin zetten.
|
||||
|
||||
Vandaag even nieuwe lampje gehaald voor het clima paneel en de sigarettenaansteker en een klem voor het luchtfilterhuis. Vandaag is er ook een radio binnen gekomen maar deze is voor onderdelen dus nog even geduld hebben,
|
||||
|
||||
Vandaag vw gamma radio geplaatst en de climatcontrol verlichting gerepareerd. morgen de asbak verlichting en zaterdag het leer ophalen
|
||||
|
||||
Mag slotje op
|
||||
|
||||
want?
|
|
||||
|
||||
Quote:
idd want?? |
|
||||
|
||||
Ga dit topic niet meer aanvullen namelijk,
|
|||
|
|||
Omdat??
|
|
||||
|
||||
Heb er geen aardigheid meer aan. Ik blijf gewoon een beetje mee lezen, dan weet ik ook wat er al gebeurd ja hier
Golf III vr6 3.0 ABT Golf 1 1.9 TD 83 Last edited by gti-pirelli : 27-03-2009 at 21:57. |
|
||||
|
||||
He,ronald was even lachen he van het weekend even leer ophalen uit oost duitsland
Jammer dat je niks meer post.Maar goed heb het setje even in real life gezien en vind het er goed uitzien zie je van de week nog wel even groeten wim
|
||||
|
||||
bekende auto
|
|
||||
|
||||
vandaag de golf goedgekeurd Hij is nu helemaal super. Leer erin goede brandstofpomp, airbag goed, nieuwe rvs uitlaat incl katalysator.
Ben nu weer erg blij,
|
||||
|
||||
misschien een paar foto,s??