![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tjonge wat een dike bak zeker
vooral de gti gril goed bezig haha 1200 eurotjes war haha groeten chris |
|
||||
|
||||
![]() Ken die auto ergens van! Maar weet niet meer waarvan. Heeft ie niet 1 jaar geleden te koop gestaan op marktplaats?
|
|
||||
|
||||
![]() Hij heeft te koop gestaan inderdaad. Ik heb toen toch besloten om een verder mooi te maken en motorisch helemaal 100%. De magneetkoppeling kan goed werken op een g60 het is echter een kwestie van goed afstellen. Een vriend van mij rijd met een g60 met magneet koppeling en die doet het super. Met een knop is dan in te stellen of de compressor mee draait of juist niet. @ Chris haha deze is niet 1200 haha dat is me andere auto.
Hoe ziet een westmore front eruit en waar kan ik die krijgen? de koplampen van een jetta zijn gewoon te groot, ik heb zo'n 4 a 5 cm meer ruimte nodig. Enige optie is dan een g60 intercooler maar deze zijn te klein. Voor het verbreedstaal moet ik de auto eerst ver omhoog zetten omdat ze anders in de kuipen komen. Morgen ga ik hem hoger zetten en de velgen eronder zetten ben benieuwd hoe het staat!! Ik hou jullie op de hoogte! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk project
![]()
|
||||
|
||||
![]() Voorbeeld van een Westy front in me oude MKII:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wauw, luxe voorruit. Een zwarte ruit met een heldere glazen band onderin.
|
||||
|
||||
![]() hoe kan ik aan een westy front komen. Vind het echt super mooi! Deze zal ongetwijfeld passen! Welke slotplaat heb ik hiervoor nodig? Ook 1 van een westy? Of is deze het zelfde van een jetta of een golf?
|
|
||||
|
||||
![]() Staat een how to in het forum om er zelf een te maken.
Dingen zijn redelijk aan de prijzige kant anders |
|
||||
|
||||
![]() oke dan ga ik daar naar zoeken bedankt Mot!
![]() Hou jullie op de hoogte! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die "How To" heb ik ooit eens in elkaar geflanst nadat ik op een vrije middag zelf een "Custom Westyfront heb gemaakt.
Topic vind je hier Voorbeeldjes van mijn eigengemaakte grille's: Embleemloze variant: Voordeel van zelfbouw is gewoon dat het veeeeeel goedkoper is en je kunt er je eigen draai aan geven! Succes ermee! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er niet te moeilijk uit dutch jetta! Maar wat voor'n slotplaat moet ik gebruiken? 1 van een golf 2 of van jetta? En hoe kom ik aan de koplampen?
|
|
||||
|
||||
![]() Slotplaat heb ik gewoon 1 van een Golf gepakt......
De Suzuki koplampen staan wel eens op Marktplaats.nl of gewoon even bij de lokale sloper kijken. ![]() De koplampen moet je wel enigsinds op de slotplaat hobbyen, maar dat is niet zo heel erg moeilijk..... Mocht je er niet uitkomen kunnen we altijd ff kijken hoe we het verder gaan aanpakken!
![]() * '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif ![]() http://www.dubkreations.forumotion.net ![]() Last edited by Dutch_Jetta_GT : 13-03-2009 at 11:22. |
|
||||
|
||||
![]() ben er nu mee bezig maar is lastig om alles precies recht te krijgen haha moet nog flink schuren!
De koplampen van een alto zijn lastiger te vinden dan ik dacht ik dacht dat ze wel op een sloop zouden liggen maar niet dus hahah |
|
||||
|
||||
![]() Heb inmiddels een compressor uit duitsland gehaald met magneetkoppeling. Ben er echt blij mee! De compressor is nog in heel goede staat! Ondertussen ook bezig geweest om zo'n westmoreland grill na te maken. Weet nog niet of ie erop komt vind het vooral leuk om te doen hihi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kan ook koplampen van de suzuki swift van voor '90 pakken, zijn hetzelfde...
|
||||
|
||||
![]() na een tijdje zoeken op de computer heb ik toch weer foto's gevonden van hoe hij was toen ik hem kreeg!
Bij deze: ![]() ![]() ![]() En zoals al eerder aangegeven is ie nu zo: ![]() ![]() ![]() Als het goed is heb ik morgen de nieuwe steun van de compressor binnen dan uitzoeken welke multiriem ik nu moet hebben omdat de poulie van de magneetkoppeling groter is dan die van de oude poulie kan ik niet dezelfde multiriem gebruiken. Hou jullie op de hoogte! |
|
||||
|
||||
![]() helaas staat de jetta te koop in verband met het samen wonen met mijn vriendin. De auto is echt een exclusieve en unieke auto. wij zoeken iets waar je goedkoop veel kilometers mee kan rijden bijvoorbeeld een golf 4 1.4/1.6 inruil dus mogelijk! Voor de echte liefhebber dus!
|
|
||||
|
||||
![]() koeler wordt gemaakt bij de garage daarna mag ie weg voor 2750
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Eerst was de prijs 3000 met de kapotte koeler en met nieuwe kost ie 3500. Koelertje kost maar iets van 50 euro. Waar is die andere 450??? Uiteraad uurloon van de garage. Maar dan kom je toch nog niet op 500??? En wat valt er aan af te stellen????? |
|
||||
|
||||
![]() de benzine druk moet omlaag de schroefset moet met de 8j velgen nog iets omhoog. velgen komen soms in de wielranden. Voor de rest niks.
|