|
||||
|
||||
al die helden met golf 4 koplampen in hun golf 3 ..
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
eh..je hebt al een hele dikke golf 1.
en er staat nog een fridolin te wachten waar veel tijd en geld in gaat zitten.. dus even adverteren hier of zo..en weg ermee.. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat Ruud oud en vooral ook wijs genoeg is om zelf hierin een verstandige keus te maken.
|
||||
|
||||
Ik heb de zwarte wat beter bekeken, en deze gaat als donor auto dienen voor de roze.
De 16v remmen en het schroefset worden overgezet. verder zal er niet veel van deze auto bewaard blijven. Een mooi set velgen ben ik al aan het zoeken, maar wel retro (ATS AZEV enz) en anders komen mijn 16" reserve revolution er maar onder. Motor is nog niet duidelijk, en wil even kijken wat er zoal voorbij komt op marktplaats of volksforum. En lo budget moet het geheel wel blijven, aangezien ik nog niet weet wat ik er verder mee ga doen. Gr ruud |
|
|||
|
|||
hehe...
Die zwarte golf is nog van mij geweest!! ongelooflijk wat een weg een auto kan afleggen. Toen ik hem had lag er een 1.8 16V scirocco motor in. Alles van de volledige golf was scirocco 16V. Ik heb er toen de H&R onder gezet. We hebben er toen nog de vw-days in Zolder mee gereden, is intussen wel al een aantal jaar geleden. Ik probeer nog enkele foto's op te zoeken van zijn gloriejaren... De kas is vrij rot denk ik? ik kon toch al het asfalt zien toen we er mee op zolder reden Is mss ondertussen al aan gewerkt, ik weet het niet. mvg Arne |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat vraag je hier voor???? mits geheel kompleet heb ik wel interesse |
|
||||
|
||||
Quote:
Het schroefset en remmen, zien er nog goed uit. Dus die 100 euro is het echt wel waard geweest. En dan na gaan, dat ik de zwarte eigelijk gewoon voor de fun kocht, En wel een week eerder dan ik de roze golf tegen kwam. Maar samen toch al een hele leuke bassis om verder te bouwen. gr ruud |
|
|||
|
|||
Quote:
Mechaniek/ophanging was nog in redelijke staat... Motor, na serieus wat onderdelen te hebben vervangen, zit trouwens in mijn caddy nu! Gio |
|
||||
|
||||
@ ruud: pb gestuurd
|
|
|||
|
|||
Onderstel van de auto heb ik nog aan gewerkt. Motor heb ik nooit iets aan gedaan. Toen ik de auto kocht lag deze motor er al in, ik heb er nooit echt problemen mee gehad en eigenlijk nooit iets aan gedaan (behalve eens olie ververst). Voor 100€ is echt wel een koopje met de H&R set en de remmerij + torsiestangen van scirocco 16v!
Veel succes er mee!! |
|
|||
|
|||
Quote:
en hoeveel bril-kevers zijn niet "omgebouwt" naar ovaaltjes ik vind de kleur op zich nog mooi , de bumpers vind ik niet bepaald mooi |
|
|||
|
|||
De zwarte golf tijdens zijn gloriedagen...
VW Days Zolder 2006 |
|
||||
|
||||
De zwarte is al gesloopt en naar het oud ijzer gebracht.
De roze golf word al compleet gemaakt, en zal met een 2L 16v motor opgebouwd worden. Deze golf 3 motor heb ik al gedoneerd gekregen. Schroefset word eerst na gekeken voor het gemonteerd gaat worden. Momenteel nog op zoek naar: een complete uitlaat hoeden plank. rood/witte achterlichten. 215-35-16 banden 195-40-16 banden Heb zelf nog wel een leder scirocco 16v stuur over gehouden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik gok schroefset door vrcp En revo's met bovenstaande bandjes |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat ging snel! Hing de 16V pomp er ook nog onder?? Quote:
Was fijn stuurtje, maar ik kan er maar 1 in de caddy hebben, he Nog een vraagje: Kan die 2L 16V zomaar in een golf1?? Last edited by Gio695 : 13-03-2009 at 20:44. |
|
||||
|
||||
Voor een goed bod mag deze golf momenteel weg.
Bij interesse kun je een bod doen via pb |
|
||||
|
||||
verkocht.
|