|
||||
|
||||
Quote:
da,s appels met peren vergelijken jij werkt bij een schade bedrijf en iemand die hem daarheen moet brengen is zeker meer kwijt als iemand die er werkt ma het komt indd beetje raar over 800vragen en 650 op de auto laten zitten eigenlijk is het wel iets voor mij ma de motor houd me tegen |
|
||||
|
||||
Klopt helemaal maar ook voor mij is het niet gratis.
En als jij op het 86c forum zit weet je wat hij moet opbrengen
|
||||
|
||||
dat het gratis is heb je mij niet horen zeggen!! dat snap ik ook nog wel ma altijd goedkoper dan een ander!!
ik zit indd op 86c forum ma ik lees niet alles he arno dus ik weet alleen de prijs van 800euro nog!! |
|
||||
|
||||
Leden selectie : vraag en aanbod
|
|||
|
|||
en we gaan weer verder;
wat mag een steilheck 1.3 in goede staat met max 150.000 km maximaal kosten? en een classic? |
|
|||
|
|||
Hangt aff van staat enzovoort denk ik..
Maar kheb mijne in slechte staat lak dof enz gekocht voor 650. Had well maar 127.000 km´s. Maar hangt ook aff wat de eigenaar nog wilt krijgen maar kzou toch nooit zegge meer dan 1250 zeuh.. en kwa waterbak polo´s nujah mijne heeft het probleem in accubak well maar met wa zelfgemaakte afvoerkanalen zo opgelost.. |
|
|||
|
|||
accuwak dicht lassen,binnen notime is het een afkeurpunt.
of wou je graag je accu op de grond hebben?
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe bedoel je? gwn aan de kant van mn zekering zit altijd in een hoekske wa water bij regen enz nu daar gwn klein gaatje met buisje langs gardebou nr beneden en nu blijft daar nooit meer water in staan.. |
|
|||
|
|||
ja kant van de accu ook,vergeet niet water loopt overal langs dus je interieur is zo weer zeik nat.