|
||||
|
||||
netjes bezig hoor!
maar om even op het verhaal dashbord te komen; waarom niet gewoon een golf 1 dashboard boom er in. je hebt een kr (oude type bekabeling) dus past een (late type) golf 1 boom er zo in en hoef je niets te veranderen. ga zo door word een leke caddy! groet frank
|
||||
|
||||
goed bezig hier
|
||||
|
||||
Hierbij de beloofde foto's van mn schijfremmen met de gereviceerde klauwen. Schijven zijn redelijk roestig, maar voor ik ermee ga rijden komen er hele mooie nieuwe op :P.
En in de tussentijd ook nog even wat leuke nieuwe spulletjes gescoord. Wordt vervolgd...
|
||||
|
||||
En weer een stukje verder...
Verder ook al een middenstuk uitlaat gekocht met tussendemper, einddemper onderdelen besteld, en 4 nieuwe schijven... Alleen loop ik nog tegen een paar electronica-vraagstukken op. Wie kan mij hiermee helpen? http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=70368 Wordt vervolgd...
Ik Volkswaag, jij Volkswaagt, wij VOLKSWAGEN Last edited by Abeltje : 18-05-2010 at 16:16. |
|
|||
|
|||
he abeltje , nu zie ik pas wie bent aan de beamert van tom die er bij staat...........
Alles ok groeten uit grave |
|
||||
|
||||
Jij bent goed bezig, leuk project
|
||||
|
||||
Quote:
Elvis denk ik? Hier alles goed, druk met mn project zoals je ziet Groeten
|
||||
|
||||
mag ik je even wat vragen.
wat voor een aandrijfassen heb jij gebruikt voor de caddie. ik heb een golf 1 van 1.1 naar 1.8 omgebouwd en ben nog op zoek naar aandrijfassen. grtz eddy
|
|||
|
|||
mijn mk1 is ook bijna af ghe ghe
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb scirocco 16v 100mm aandrijfassen gebruikt. Als het goed is kun je deze diameter ook van een cabrio (2h?) krijgen.
|
|||
|
|||
yep klopt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wel?? En waar is je topic? Wil ik natuurlijk wel ff zien hè !
|
||||
|
||||
net even je topic door gelezen, maar super project man!!!
alleen zou ik ook voor een golf 1 dash gaan, een golf 2 dash komt veels te ver naar vooren vind ik en je kan je golf 2 klok ook wel kwijt in die van de 1, heb ik ook in mijn caddy |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal binnenkort duidelijke foto's van mn dash posten. Het is ook een mk1 (zacht)dashbord geworden. Ik vond de mk2 dash ook niet zo mooi... Klok zit er inderdaad gewoon netjes in. Jouw Caddy is ook erg vet! Lukt het allemaal met de Mtdi inbouw (toch?)?
|
|||
|
|||
geen topic alles in eigen beheer he?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Okee, dan ben je helemaal goed bezig Dankje!! het is geen mtdi maar een pompverstuiver uit een polo van 2004, compleet electronisch aangestuurd, maar hij loopt inmiddels dus het gaat de goeie kant op ga zo door!! |
|
||||
|
||||
Oké dan, klinkt goed !
Ik zie nou inderdaad ook bij je handtekening staan dat het om een pompverStuiver gaat . Nieuwe foto's komen er aan...
|
||||
|
||||
Quote:
En hier zijn ze dan... En dit gaat een uitlaat worden En de nieuwe remschijven Wordt vervolgd...
|
||||
|
||||
En na 2 avondjes meten en passen, slijpen en lassen. Samen met schoonvader ...
En ook de nodige vloeistoffen gehaald en enkele daarvan ook al gevuld Wordt vervolgd...
|
||||
|
||||
goed bezig! ziet er allemaal netjes uit..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |