![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb gebeld met de eigenaar is een klaargemaakte vw motorsport blok met veel goede onderdelen komt niet bij HG vandaan maar vraagt er 16000,- euro voor ligt helaas boven mijn budget . jammer. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nog 2000 euri's erbij en je hebt een golf V!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou en?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedrag is inderdaad een beetje aan de (erg) hoge kant!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb deze auto van de week nog in het eggie gezien, ik reed er langs en zag er wel goed uit maar goed is van afstand...
|
|
|||
|
|||
![]() Voor 16.000 euro ga ik hem liever zelf bouwen. A. Je hebt wat te doen. B. Je kunt het op je eigen manier doen. C. Je weet precies hoe jou wagen in elkaar zit. D. Nou, gewoon.
|
|
||||
|
||||
![]() Er is al 26.000(!) op geboden, is dat niet wat erg veel?
|
||||
|
||||
![]() Kan ook afgesproken werk zijn natuurlijk zo krijg je makkelijk je eigen prijs omhoog...
|
|
||||
|
||||
![]() Ja okee, maar 26.000 geef [en heb ik ook niet] voor een 2e hands Golf 1. En ik weet ook niet wie dat er wel voor wil geven.
|
||||
|
||||
![]() 16.000 euro is misschien wel een opgewaardeerde taxatiewaarde ofzo.... is gewoon dik 35000 gulden
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik schrok wel toen hij zei 16.000 euro en dat voor een 1100 cc op kenteken krijg je denk ik wel problemen als je een techniesch onderzoek krijg als je bv een zwaar ongeluk hebt gehad ofzo maare ik vind het hem zeker niet waard koop ik liever toch zelf onderdelen en een koets (gti op kenteken) bouw ik hem zelf wel anders krijg je toch te horen op meetings ja die is van ....... geweest zo kan ik het ook.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt ga hem denk ikzelf bouwen maar dan een 8klepper G60 ik heb zelf al veel delen maar ik zoek nog steeds een linker achterscherm zoals je zelf (christiaan) gister had gezien.
|
||||
|
||||
![]() Zelf een auto ombouwen geeft veel meer voldoening dan een omgebouwde kopen. Tenzij je moeder je bij je geboorte twee linker handen heeft gegeven dan is het kopen van een leuke auto die "af" is een goede optie om toch apart rond te karren .
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() eerst vroeg hij 16000 maar nu kun je bieden vanaf 13000 euro nog een hoop geld maar het is wel wat maar ik gef het er niet voor