|
||||
|
||||
zo dan.... de loterij gewonnen?
|
|||
|
|||
lijkt goed!
snap het alleen niet, interieur van een 2, verbreed staal, dat vind ik niet origineel op een mk1.. |
|
|||
|
|||
Wat fotokes van de stukjes
Omdat de meeste toch de teksten niet lezen zet ik gwn maar wat foto's é
Wat logo's, nr plaat en binnenverlichting, oranje pinkers, logo's, en deurschakelaars. Zwarte deurbagetten en dorpelbagetten, rode biesekes voor de voorgrill. Happich klapruitjes nog nooit gebruikt. Nog is men klapruitjes. Groen ruitensetje, nieuw vooruit is nog onderweg. Vw motorsport carterbescherming al gebruikt maar word gestraald en opnieuw gecoat. De stikkertjes. Stikkertjes voor op de zijkant, tankklepstikker, ruitenwisser dopjes. Achterklepstikker. Ruitenwissers. Hoedeplank, rubber voor mijn opedakje, en nog wat prullen voor het interieur En nog 2 vlaggen voor in mijn garage. That's al for today folks hehe |
|
|||
|
|||
Quote:
Verbreed staal is gwn voor tijdens de werken . En met golf 1 gti look bedoel gwn de ruitjes de bagette de wielbogen de bumpers de stikkers en het interieur is gwn omdat ik in een recaro interieur het beste van allemaal zit . De bedoeling van mijn "project" is gwn om 1ne schone golf 1 gti te maken maar moet ook comfortabel enzo rijde dus daarmee de golf 2 zetels. |
|
||||
|
||||
omdat je de stoelen van een golf 2 hebt moet je ook het dashboard plaatsen?
|
||||
|
||||
mmoi spul allemaal hoor. Wel jammer dat je getint glas rond-om vind. en er dan blanke happich's inzet. Waren die er niet getint voor mk1?
|
||||
|
||||
hij kan de ramen toch laten boren op maat oals de happichramen
|
||||
|
||||
nee, kan je niet boren.... dan doen ze PATS
|
||||
|
||||
mooie spullen allemaal, je weet ons gek te maken.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
|||
|
|||
Quote:
De ramen zijn ondertusse al weg voor te late tinte in het groen en nee hebben nooit bestaan in het groen |
|
||||
|
||||
Heb jij een toverstokje?
Zo heb ik niets; Tadaaa, zo heb ik een mooie golf1 en een shitload aan originele onderdelen Als je zo doorgaat heb je volgende week een Golf1 GTI die helemaal af is
|
|||
|
|||
Nog eens wat foto's hehe
Ok, ik weet dat het lang geduurd heeft maar hier zijn dan nog eens wat nieuwe foto's.
Omdat de meeste mij zot verklaarde omdat ik alles nieuw wou en beweerde dat je het niet mee nieuw vind was de uitdageing nog groter é Dus zo gezegd zo gedaan é hehe en we zijn beginnen zoeken. Normaal komen er volgende week nog wat fotos van wat onderdelen. De voorgrill met verstralers in. Origineel hella nooit gemonteerd Hella koplampen Hier nog is fototje van alle lichten. Nog wat kleine prullen voor de achteras en de triangels enzo De eerste 2 wielbogen En 2 weken later waren ze er allemaal hehe dus heb ik ze maar direct eens uitgepakt en fototje genomen é En hier zie je de golf in zijn spit hangen En hier zie je de tweede hehe |
|
||||
|
||||
Nou alee hop! aant slagske met dat bouwpakket van u!
Dat blok ziet er top uit! En je golf een beetje persoonlijk maken kan geen kwaad, zeker mk2's zie je echt op elke straathoek nog staan!. |
|
||||
|
||||
Zeer mooi project, maar die kas lijkt me echt toch zeker niet zo rot! als dat de enige roest is, heb je nog veel geluk. het is natuurlijk nooit slecht om alles aan te pakken!
En jouw motor uitbouw constructie met al die balken heeft me geïnspireerd, ik heb ook geen brug ter beschikking Veel succes ermee ! |
|
|||
|
|||
Quote:
Neenee de kas is echt wel vele rotter dan dat hoor hehe ik zal morge is wat foto's oplauden En wat de costructie betreft hehe moete alleen zien da uwe oto ni ineens achteruit rolt |
|
||||
|
||||
Quote:
ja idd, ook een balk achter de achterwielen dan. Ja ik ben eens benieuwd, op het eerste zicht toch echt een heel mooie golf 1! ben benieuwd naar je motorplannen ook. gebruik bv. easy resize je kan het gratis downloaden, want ik zie dat je foto's nogal groot uitvallen in je topic en dan is moeilijk om helemaal te bekijken. het is maar een tip Groeten Shon |
|
|||
|
|||
Hey allemaal het is lang geleden dat ik hier nog een updatje heb gedaan
Maar Ik ben nog niet gestopt hehe. ik heb de laatste maanden vooral opzoek gegaan naar origineel nieuw plaatwerk en nieuwe stukken. hier wat foto's: Porsche logo voor op het slot van het handschoenkastje Nieuw voor ruitje met gebrande zonneband Nieuw achterlichtjes maar de welke :p Oojawel de post achterlichtjes Afdek kapjes voor achter de voorbumper Klapramen |
|
|||
|
|||
deel 2 van de fotos
oliekoeler antidiefstal plaatjes Nieuw pakje hehe Een dashboardje mss dat ik het niet ga steken aangezien ik met klein achtelichten zit we zullen wel zien Leuk é niet? |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal leuk uit, jammer van die enorme foto's een paar posts terug, echt niet normaal te bekijken. Ik hou foto's meestal max. 1000 breed, kan iedereen het makkelijk zien
Blijf je nu bij je "terug naar origineel" ??? Dus origineel dash en achterlichten?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja sorry ik zet ze nu allemaal op kleiner formaat Uiterlijk komt idd origineel zoals eentje met klein achterlichtjes er moet uitzien. Dashboard ben ik nog ni uit omdat ik een groot dashboard wel lekker vind wat denken jullie? |