|
||||
|
||||
laat maar is zien wat je hebt?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nou dit heb ik weer...
Vanmorgen onderweg naar de speed meeting met de inca een klein uitsapje gemaakt Ik kreeg in eens flinke last van spoorvorming waardoor de auto in eens naar rechts trok, en kwam daardoor naast de snelweg te recht. Ik ramde daar een hectometerpaaltje en zo'n rood wit paaltje. Toen ik tot stilstand was gekomen zag ik dat de achtervelg kompleet rondom was beschadigd. Bleek dat als ik 2 meter eerder van de snelweg was afgeschoten ik frontaal op een muurtje geklapt was en nu dus alleen met de velg, een geluk bij een ongeluk zeg maar. Wel bijna de hele neus in elkaar: grill, motorkap, zijscherm , knipper en mistlicht naar de ........... en een plekje net voor het achterwiel En ja dit was me eigenschuld heel even niet opletten en boem, dus ik kan alleen mezelf hier de schuld van geven. Hier wat foto's |
|
||||
|
||||
De inca is na de kleine aanrijding naar de spuiter geweest.
Nu bleek er bij naderen inpectie dat er een flinke rotte plek zit in het linker achterspatbord. Die wordt natuurlijk gelijk ook gemaakt. Verder was het in laswerk aan een kant al bijna klaar. De andere kant was hij nog volop meebezig. Met een beetje mazzel kunnen maandag de wielranden worden omgerold. De rotte plek die tevoorschijn kwam. De rechterkant bijna klaar De linkerkant under construction |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
mooi project!
en blij voor je dat hij bijna terug klaar is |
|
|||
|
|||
Quote:
kijk deze is mooi strak en laag nette kleur ook. met de juiste wielen die th niet te overdreven |
|
||||
|
||||
Mooie auto, ben zeer benieuwd naar de foto's als deze klaar is.
|
||||
|
||||
@ a.busser Komt goed , we spreken elkaar vast nog wel een keer......
|
|
||||
|
||||
Zo eindelijk foto's van de inca
Hij is nog wel niet helemaal klaar, de velg is nog niet terug en de stoelen daar moet nog wat aan gebeuren. Hier een lijstje wat er allemaal aangedaan is: Spiegels van een cordoba meegespoten , Slotloze klinken in kleur, Achterklink in kleur, Knipperlichten uit de zijpanelen, Ruitensproeiers uit de motorkap en verwerkt in de wissers, Nieuwe wielkast randen erin gelast, Wielkasten omgerold, Tankklep geceaned, Nieuwe voorbumper plus onderlip (cupra), Nieuwe koplampen met xenon (Cupra), Nieuwe mistlampen (cupra), Nieuwe achterlichten waarvan een engelse, Nieuwe daklijsten en raamrubbers, Nieuwe voorruit met groene band, Ander dashbord (cupra) Rood leren bmw stoelen (moet nog wat aangebeuren) Hemel opnieuw bekleed, A,b stylen en zonnekleppen gespoten, Us-modules goed aangesloten, Parrot ingebouwt in ventilatieroster (nog niet helemaal af) Nieuwe rand op de th-line (nog niet terug), Compleet overgespoten..... Zo een hele lijst nu de foto's Ik zelf vind hem aardig geslaagd, jullie? Nu alleen de inbouw nog achterin................ |
|
|||
|
|||
Dat ziet er inderdaad heel goed uit. Heb je al dat werk zelf gedaan?? petje af
|
|
||||
|
||||
ziet er goed is een super dikke inca
|
||||
|
||||
super
|
||||
|
||||
Dik!
|
||||
|
||||
Superrrrrrrrrrrrrrr
|
|
||||
|
||||
Vette Inca zo!
|
||||
|
||||
Prachtig, super mooie inca! Alleen dat stuurtje.... jak...