|
||||
|
||||
Mischa,
ik heb nog 2 banden liggen in 205-40-17 |
|
||||
|
||||
ik ga zaterdag eerst andere 17inch wielen passen met 205-40-17 dus dan weet ik ook of het enigzins nut heeft... dus dan ff weer zien
|
|
||||
|
||||
STOER ding
|
|
||||
|
||||
Banden ga je zeker merken hoor, deze geven je echt wel wat meer comfort maar verwacht geen wonderen.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
zo ben vandaag es ff bezig geweest met de vento!
voor iedereen die roept: supersport is stug! liegt dat die barst :mrgreen: ben het eens gaan uit zoeken en kwam tot ontdekking dat die nog steeds op zijn rubbers lag te stuiteren :shock: dus de mes erin en nu heb ik comfort :???: en nog steeds laag! ff nwe olie en alles geinspecteerd kortom hij staat er weer piccobello bij :smokin: en blijft de schroefset dus lekker zitten :mrgreen: want nu met supersport heb ik zelfs comfort |
|
|||
|
|||
Blijven de ABTs nu ook dan ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
zekers incl de banden |
|
||||
|
||||
Quote:
Welke rubbers zijn dit dan? Heb ook wel intresse in een beetje comfort in mijn supersport set!
|
||||
|
||||
welke rubbers ? nou die om je zuigerstang van je schokbrekers zitten, want die zijn in verhouding veels telang. werkt perfect
|
|
||||
|
||||
nou inmiddels rijd de vento echt super.
afgelopen weekend ben ik en mijn vriendin ff een weekendje ertussen uit geweest in nijkerk :mrgreen: en zo ben ik ook ff op bezoek geweest bij jetta16v en kense wist ervan dus kwam ook aanwaaien,en hebben daarom ff een shootje gedaan ancing: |
|
||||
|
||||
Mooie vento hoor Ik heb er ook een gehad en reed ook super, was wel niet zo laag maar goed. Ben nu ook van een golf mk1 naar een mk3 gegaan, rijdt toch heel anders,
Succes met de auto, Grts Ronald
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet et die vr6 die jij hebt was van mijn collega dus ja ik ken de auto en heb inmiddels het hemeltje(open dak) van jou/zijn type 1 erin gemonteerd |
|
||||
|
||||
oke, wat grappig ja. Moest er wel even over denken met de ruil, maar ben wel erg blij met de vr6. loopt erg mooi
|
|||
|
|||
sorry niet mijn smaak velgen als het nu cup velgen waren had ik ze graag willen ruilen tegen mijn audi RS6 velgen
maar verder wel strakke bak en anders nog hoger zetten of spoiler randen eraf halen :P
|
||||
|
||||
Quote:
of je leest eerst es goed want de auto rijd naar tevredenheid en de velgen en banden blijven!! en deze wielen gaan zeker niet weg voor zoiets als rs6 ik ben nu uniek en dat is een zeldzaamheid |
|
|||
|
|||
jah sorry niet mijn type velgen maar voor de rest zijn het wel strakke velgen onder your ride !
ziet er strak uit
|
||||
|
||||
Superrrr vento
|
||||
|
||||
inmiddels zijn er dankzij e-bay er weer vele spullen onderweg :mrgreen:
oaashboardkastje voor onderin het dash, chromen deuropeners, klapsleutelsetje, k&n inlegfilter,veerpootbrug en heb 1 nwe deurstrip vervangen ivm een dikke kras die er al opzat zodra het spul binnen is zal ik foto's plaatsen :???: |
|
||||
|
||||
je bent er goed mee bezig zeg. vooral zo door gaan, en ja foto's zijn altijd welkom
|
||||
|
||||
Vette velgjes zijn dat toch...
|