|
|||
|
|||
Quote:
Hey Thomas, Stijn heeft echter wel degelijk gelijk. er zitten een paar weerstandjes in die simuleren dat je veel meer lucht in je motor krijgt dan werkelijk waar is. daardoor gaat hij wat meer inspuiten waardoor je wat vermogen erbij krijgt. ong 10pk maximaal. dat zijn motor totaal anders reageert komt puur daardoor. google er even op en dan zie je zo'n "tuningbox" van binnen daar zie je de 20cent zitten . OT: zou persoonlijk eerst voor wat andere aanpassingen denken. nokkenassen etc. daar haal je veel meer vermogen uit. |
|
||||
|
||||
@ Timberland:
Ja ik weet dat ik met nokkenassen en derglijke meer vermogen haal. Maar de vr6 is me dagelijkse ride, en ben nog bezig met en golf mk1 cabrio project. Dus dan vind ik het zonde om zoveel geld aan nokkenassen uit te geven! Vandaar dat ik aan het kijke was voor een chip. Maar toch bedankt!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |