|
||||
|
||||
nou ik doe t niet zelf hoor maar we proberen het verband er in te houden, maar omdat
ook de achterbinnenschermen verrot zijn en daar kom je niet goed bij ! daarom de keus om de plekken daar rondom die slecht waren er uit te halen ! als dat netjes is wordt eerst de hele achterkant afgemaakt en wordt er weer verder gegaan met de rest ! de plekken waar geslepen is is allemaal nieuw inzetplaatwerk al aanwezig |
|
||||
|
||||
vandaag de motor er uit gehaald en de waterbak is ondertussen weg gehaald
Last edited by smotz : 02-05-2009 at 15:26. |
|
||||
|
||||
ondertussen even een net interieurtje op de kop getikt !
moet nog wel opnieuw bekleed worden maar het is verder in nette staat heb ook onder tussen even nieuwe deurpanelen gekocht (creme) en een nieuw vloerbekleding (grijs ) dit is nog onderweg vanuit engeland maar als t er is zal ik wat fotos schieten Last edited by smotz : 02-05-2009 at 10:53. |
|
||||
|
||||
Je bent echt heel goed bezig, hier ga je nog veel plezier van hebben.
Blijf posten die pics, kunnen we het blijven volgen
|
||||
|
||||
Vandaag vast nieuwe wielen gekocht voor de golf
Last edited by smotz : 02-05-2009 at 15:19. |
|
||||
|
||||
Vandaag de velgen opgehaald nadat ze omgeboord zijn naar 4x100
en even betere fotos gemaakt! |
|
||||
|
||||
van de week zijn de onderdelen uit engeland aangekomen
hier de fotos zeker een aanrader voor mensen die hun golf opnieuw willen bekleden ! de vloerbedekking de panelen en dempingsmatten voor onder de vloerbedekking |
|
||||
|
||||
Zo dat ziet er netjes uit zeg!
Goed te zien, dat je deze golf eens goed aanpakt. Ziet er allemaal netjes uit man. Goed bezig ... |
|
||||
|
||||
Goed bezig
Volgend jaar ben ik aan de beurt dan gaat die van mij ook helemaal uitmekaar
|
||||
|
||||
netjes
|
||||
|
||||
goed bezig zo te zien, geweldig dat de golf zo aangepakt wordt
aardig wat laswerk, dan heb ik ontzettend veel geluk met de mijne als ik dit zo zie |
|
|||
|
|||
Erg netjes bezig heb je misschien een link van de website waar je de vloerbekleding hebt besteld?
|
|
||||
|
||||
een hoop rottigheid ben je daar tegen gekomen zeg
maar de vooruitzichten zien er netjes uit! sucses er mee! groet frank
|
||||
|
||||
Voor de mensen die ook hun bekleding willen vervangen
of nieuwe deurpanelen willen ! Aub http://www.newtoncomm.co.uk/ |
|
||||
|
||||
ff kijken of er nog wat leuks bijzit aan bekleding voor me jetta.
|
||||
|
||||
waar heb je de wielen laten omboren? en welke steek waren ze eerst?
Mooi project! Gr |
|
||||
|
||||
De velgen waren eerst Steek 5x114,3
voor omboren moet je even vragen aan 6n2-niels die kan je hier meer over vertellen volgens mij gebeurt het in belgie ! gr Arno |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit dit project!
Maar wat was je kwijt aan kosten voor het opsturen vanuit engeland? want ik wil ook wat nieuwe dingen bestelen daar! alvast bedankt Groeten wim
|
||||
|
||||
Quote:
ik dacht dat t 60 euro was ! kreeg 2 grote dozen dus dat viel wel mee ! pond staat ook erg laag ! |
|
|||
|
|||
goed bezig, alleen wel super veel werk om hem weer klaar te maken. de roest aan de rand van de binne dorpel zou ik ook maar weg stralen als ik jou was anders kun je volgend jaar weer. en succes met het netjes inlassen van de spartbord randen achter, is een heel leuk werkje spreek uit ervaring.
|