![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
schijven waren vrij nieuw. alleen een maandje in me schuur liggen bijroesten. rem ik vanzelf schoon daarna gaan er ook een keer nieuwe remblokken op.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zie dat maar eens aan te komen, is een wilwood universeel dingetje stukken goedkoper en op elke straathoek te vinden ![]()
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Op deze manier maar even de te korte remleiding opgelost, zit verder prima ![]() Hij remt trouwens goed, geen last van achterremmen die te snel blokkeren. Handremkabels aanpassen van de Golf 2 was niet helemaal gelukt, dus maar even handremkabels van een Scirocco 16v besteld voor €25 ex btw per stuk. |
|
||||
|
||||
![]() gewoon even zoeken,en je vind het van zelf.
in duitsland is veel te vinden. aan scirocco onderdelen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Maar waarom de klauwen op z'n kop?
Als je de handremkabel van een golf2 gebruikt [oude type]dan hoef je enkel de doorvoerbuisjes iets in te korten De oplossing voor de te korte leiding is goed[alleen onder langs]er moet een rubber slang tussen |
|
||||
|
||||
![]() en hoe zit het met de APK?
mag dit zo wel. |
|
||||
|
||||
![]() Zitten de klauwen op z'n kop dan?
En met de apk is het geen probleem, zolang het maar goed remt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb de klauwen ook zo om zitten, alleen kom ik niet weg met de scirocco 16v handremkabels....
![]() de buitenmantel is veel te kort |
|
|||
|
|||
![]() Bij de 36mm zit de handremhevel boven[bij de golf2!]
|
|
||||
|
||||
![]() Ok dat wist ik niet, ik heb de girling 38'ers maar kom dus niet uit met de handremkabels...
Wat zou er aan die mk2 gti kabels gemodificeerd moeten worden??? |
|
|||
|
|||
![]() Aan de kabel zelf niets
Ik had toen bij mij het oude model van de mkII kabels en 36'ers Heb toen de doorvoer biusjes[onder de auto]iets ingekort |