|
||||
|
||||
het ziet er naar uit dat de man er geen zin meer in heb , na een tweede gesprek heeft hij aangegeven dat ik van hem geen stroom meer krijg, hij blijft er van overtuigd dat het komt door de elektrische apparaten
ik kan dus nog wel de plek blijven gebruiken, maar zonder stroom, hoef in ieder geval niet met mijn spullen op straat! of misschien kijken voor een aggregaat :biggrin: nu kan ik ergens anders wel een loods gebruiken( geweldige plek) alleen de bijlmer is er nog heilig bij, en ik vrees dan voor mijn spullen daar, kan ik alles elke keer mee naar huis slepen komt tijd komt raad! |
|
||||
|
||||
Succes! een plek vind je vast wel!
|
|
||||
|
||||
zooo daar ben ik weer, toch maar de loods genomen voor 3 maanden, en eigenlijk wel heel gelukkig hiermee, ruimte voor 2 bussen achter elkaar, dus ik hoef niet buiten te staan, en bang te zijn voor de buurt :o
gelijk maar weer flink aan het lassen en passen geweest met het binnenscherm bij de linkerachterkant, helaas miste ook hier erg veel, dus alles stukje voor stukje er weer mooi in zien te krijgen binnenkort foto's, maar helaas nog steeds geen digitale camera |
|
||||
|
||||
het heeft even geduurd maar hier heb ik weer wat foto's
de bodem is weer oke en ook het voorraam kan er weer bijna in binnenkort is het dan zover dat de boel geschuurd moet worden en ben ik klaar met het lassen |
|
|||
|
|||
Er kan er maar 1 de meester zijn
|
|
|||
|
|||
cool man zo'n ijs kar.
|
||||
|
||||
Aircooled ICE rulez...
Gaat helemaal goedkomen
|
||||
|
||||
even een nieuwtje over de ijsbus:
op mijn vernieuwde site is het verslag tot aan november te lezen, net nieuw en nu al weer verouderd< ik heb hem ondertussen al deels in de verf staan http://home.wanadoo.nl/k.schaft/ all mijn vwtjes zijn hier te vinden overigens |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja,lach maar ... dit moet je als eigenaar toch niet vrolijk stemmen ?? |
|
||||
|
||||
Dat ding heeft een keer te kop gestaan op Marktplaats! Of ben ik nu gek?
|
|
|||
|
|||
Zou best kunnen ...
ik heb ooit zo'n soortegelijke bus te koop zien staan waar Wouter's panul vandaan komt. |
|
||||
|
||||
goed, ik stel je een beetje gerust, hij staat nu binnen, volledig gestript, dat wel, mist ook een beetje onderkant,volledig weggerrot, dus komt tijd, komt stralen, komt lassen en komt mooi maken, dan kan ik weer lache,
btw heeft ooit even te koop gestaan, maar toch maar van afgezien, kost nu nog niets en is veel te leuk om over te dromen :o |
|
|||
|
|||
Quote:
Klinkt bekend :frown: Zo staat de mijne er al meer dan 2 jaar bij ... volg hier de "belevenissen" Quote:
Ik weet er alles van |
|
||||
|
||||
klaas, heb de de ijskar destijds in den Haag gekocht???
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat klopt, heb je hem wel eens zien rijden? Quote:
nee, ik heb ook niet meer de kans gehad om op mijn oude locatie te lassen , ben daar weg gegaan en sta tot het eind van deze maand in een loods in bos en lommer, hier heb ik overigens nergens last meer van gehad, lag dus wel aan het verlengsnoer goed nieuws: morgen de ramen erin hoop ik |
|
|||
|
|||
He Klaas kom lekker hier staan sta je mooi naast mijn diepvriezer t2.
Staat wel leuk naast elkaar een verkoop en een voorraad t2 ijbus. Sjef |
|
||||
|
||||
zou wel willen, maar is toch even te ver weg, ach op meetings moet het gaan lukken toch?
zoek overigens wel een ruimte om te sleutelen, lastig te vinden hier!! |
|
||||
|
||||
Klaas,ziet er goed uit!!
Ik lust van de zomer wel een ijsje...
|
||||
|
||||
Quote:
nee, wel een paar jar stil zien staan. LOL ik vond ze te slecht om er iets mee te beginnen. maar goed ik had ook nog geen plannen. |
|
||||
|
||||
Quote:
haha ja daar had je wel gelijk in !! ik was ook een beetje overmoedig! klaas |