|
||||
|
||||
gave kleur, gave wielen, gave toekomstplannen
ben zeer benieuwd
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit.
|
||||
|
||||
Erg, Érg gave bak man! !
|
|
|||
|
|||
Nette golf inderdaad! Ben benieuwd naar de pics van de motor!
|
||||
|
||||
ziet er leuk uit
moterplannen klinken ook zeker niet verkeerd. Heb je nog geen commentaar gehad van oom agent op je voorste kentekenplaat?? |
|
||||
|
||||
nee nog niet ik rij ook alleen maar naar meetings ik ben ze wel eens tegen gekomen maar daar bleef het gelukkig ook bij!!
|
|
||||
|
||||
deze week lekker druk bezig geweest en heb vandaag de motor weer voor grote lijnen in elkaar!! schiet nu lekker op.
Last edited by Beetlefreak : 10-02-2009 at 23:35. |
|
||||
|
||||
hier was ik alweer een stukje verder
|
|
|||
|
|||
oef, wat een strak ding zeg! en dat motorblok ziet er serieus gaaf uit.
Hoeveel pk's komen daar straks uit? Heb ik deze mk1 toevallig al gezien in Assen in 2008, en had je daar niet een prijs gewonnen? |
|
||||
|
||||
assen 2008
Quote:
dat moet dan in 2007 zijn geweest dat jaar was ik derde vorig jaar was ik helaas niet aanwezig omdat ik mijn bak kapot had. aankomende woensdag is de bedoeling dat we de gehele motor afbouwen incl de bak er achter. |
|
||||
|
||||
ik laat heb chippen tot 150 pk dat vind ik meer dan genoeg voor een golf 1.
|
|
|||
|
|||
Quote:
idd, en ja was het treffen van 2007 inderdaad (heb de foto's ff teruggekeken). Ik neem aan dat je je remmerij aanpast op je vermogen? Wat gooi je voor remmen eronder? |
|
|||
|
|||
mooi project ga zo door!! en succes verder er mee!
|
|
||||
|
||||
er komen S2 of g60 remtangen op, ik heb eerst voor nood race remblokken er op kijken hoe mijn schijven het gaan houden.
|
|
||||
|
||||
Hele nette 1 zeg! Ik had m nog nooit gezien...
Ben benieuwd en hoop m in de zomer toch s te zien! Suc6 met de opbouw Gr Pim |
|
||||
|
||||
dat komt goed als alles een beetje mee zit en mij maatje tijd over heeft ( hij sluit hem aan via orginele ecu) zal hij voor mei wel klaar zijn.
|
|
||||
|
||||
mooi project! hoe heet deze kleur eigenlijk? staat erg gaaf!
|
|
||||
|
||||
Mooi project inderdaad, 150pktjes zal wel lekker lopen ja.
Kan je wel meer uitkrijgen maar hoeft idd niet ! succes
|
||||
|
||||
nee ik heb al eens in een 1800 20vt golf 1 gereden en alle reseckt daar voor maar er blijft niets van je golfje over!
de kleur komt van een golf V hij is het jaar gespoten toen de golf V uitkwam kleurcode weet ik niet uit mijn hoofd. |
|
||||
|
||||
Ding ziet er gaaf uit Zeker dadelijk met een dikke motor, blijf het zeker volgen.