|
||||
|
||||
hoe hebben ze dat in godsnaam met de aandrijfassen gedaan? een golf2 blok is normaal dwarsgeplaatst.
|
|
|||
|
|||
Stijn, dit ziet er nog beter uit dan ik had durven dromen. Het uiterlijk geeft echt niets te kennen wat zich onder de klep huisvest. Dat heb ik wel anders gezien. Opengewerkte frontjes met radiateurs erachter
|
|
||||
|
||||
ja maar dit blok zit aan de standaard bak, daarom zit hij er op deze manier in
|
||||
|
||||
Inderdaad, er is weinig te zien wat de waterkoeling verraadt. Alleen het schot onder de bumper zijn een paar gaten in gemaakt, that's all.
@Jasper: deze gaat de garage in in Haarlem, knutselproject voor de komende maanden! Wanneer zie ik jou een keer? Zie altijd allerlei Kevers hier in Haarlem maar weet niet of jij er een van bent... Laatst ook een zilvere met zwarte Fuchsen, regelrecht kopie van de Bien-Bak. @GTI-Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr: het blok hangt met een pasplaat aan de bestaande 'luchtkoeler' bak, vandaar dat de aandrijving er zo uit ziet (hoefde verder niets aan te gebeuren, behalve betere koppeling).
|
||||
|
||||
Dit is echt stoer....
|
||||
|
||||
Hefitg iets dit! Idd het bekende "schaap in wolfskleren" effect
Aan een kant jammer van de waterkoeler ombouw, maar het nietsvermoedende heeft ook wel iets!
|
||||
|
||||
Volgens mij heb je twee dingn die ik niet heb, veel tijd en veel geld
|
||||
|
||||
Geen van beide
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wel spullen dan!
|
||||
|
||||
supervet! helemaal top...
ergens vind ik je altijd een bepaalde voorbeeldfunctie hebben..
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Kickuh stijn!! Maak de ponton grijs en rood,zijn Suus en jij allebei blij..
http://www.volkswouter.nl Last edited by VolksWoute® : 29-09-2004 at 19:08. |
|
||||
|
||||
lol, tnx @ Tom
Wout, een kant grijs en een kant rood?
|
||||
|
||||
Nee two-tone en het liefste mat! dan pikzwarte porsche wielen eronder met daarachter rode remklauwen.Valt lekker op..
|
||||
|
||||
Tering Stijn, CHILL!! Ben je bang dat de wereld vergaat als je niet iedere keer binnen een maand een nieuwproject presenteerd?
(maw: ik = jaloerrrrrrrs!)
|
||||
|
||||
Stijn, het is weer te-gek-gaaf gewoon! Toen je me dit eerder vertelde vond ik het al een leuk iets, maar nu met die foto's erbij, top! Benieuwd hoe het eindelijk gaat worden. En two-tone is bij deze auto niet verkeerd wat mij betreft.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je niet zelf al een leuk creatie dan? :biggrin:
|
||||
|
||||
Stijn, als je geen tijd hebt dan neem ik em wel van je over
Damn, maak es ff een keer iets af................
|
||||
|
||||
Hey, laatst mn bus afgemaakt!
Jettta komt nog wel
|
||||
|
||||
Quote:
enige voordeel wat stijn van zijn baan heeft is dat ALS hij vrij is dat vaak een aantal dagen achter elkaar is,.. en tja voor de rest is het slim inkopen en verkopen... Kzou het graag willen kunnen maar bij Stijn heb ik vaak het idee dat de hobby zichzelf bijna betaald.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ken er nog zo een :biggrin: