|
||||
|
||||
alleen friezen mogen reageren? zonee...typ dan nederlands!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is niet helemaal in de buurt, maar we komen elkaar vast wel een keertje tegen bij een meeting o.i.d.. Ben namelijk wel benieuwd naar je groene golf. |
|
||||
|
||||
Ik denk ja, dat we elkaar vast en zeker zullen zien ja, als je tenminste de meetings wat afloopt ja.
Ben ja zowieso weer op V.A.G. treffen in Burgum ja. |
|
||||
|
||||
Even een kleine update van m'n GTI. Eindelijk de onderlip eronder.
Hierbij dan ook een foto van m'n golf toen we onderweg waren naar Burgum. |
|
||||
|
||||
Volgens Wikipedia houdt men zich in de zomermaanden op de donderdagavond in Ychtenbrêge (Echtenerbrug) bezig met zakslaan en spijkerbroekhangen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Echtenerbrug Ik vind je Golf schitterend, maar kom hem toch maar liever niet bekijken Last edited by ben zine : 30-06-2009 at 21:21. |
|
|||
|
|||
Zeer leuke type 1
En de manta ziet er ook keurig uit. Succes met het wagenpark! |
|
||||
|
||||
welkom hier,mooi wagenpark
|
|
|||
|
|||
Welkom hier. Mooie auto,s heb je. TOP.
Echtenerbrug is 5 minuutjes bij me vandaan Quote:
Dus Mooi he, dot fryske taaltsje Last edited by Domi : 17-07-2009 at 11:30. |
|
||||
|
||||
Slecht dialect!
De Golf 1 en de Manta A, lekker wagens. Heb je een voorkeur voor wit ofzo?
|
||||
|
||||
We moeten allemaal de Vw's de deur uit doen en allemaal een opel kopen!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Goed voorbeeld doet goed volgen!! Geintje RJ lekker in de golf blijven sturen |
|
||||
|
||||
prachtig mooi golfke en die manta mai de ek wol weaze
|
|
||||
|
||||
Mooie VR6 en Manta , Golf1 kan er mee door
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de leuke reacties.
@Domi: Inmiddels woon ik niet meer in Echtenerbrug maar nog wel in de buurt, namelijk in Lemmer. Volgens mij zijn er sommigen een beetje jaloers op ons mooie taaltsje @vwleusden: Nee, ik heb geen voorkeur voor wit. Puur toeval, maar ik vind het wel een mooi kleurtje. @robertjan007: Alle vw's de deur uit, zou wel saai zijn. Het zijn beide geweldige auto's |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat valt wel mee hoor! Het eerste Fries werd gesproken door een Groninger met een hazenlip. |
|
||||
|
||||
Hierbij een kleine update.
De GTI heeft z'n originele velgen er weer onder gekregen! Tevens is de grille opgeknapt inclusief nieuwe emblemen. |
|
|||
|
|||
Nette Golf, vond de andere velgen ook niet misstaan onder de mk1, maar als je alles terug naar origineel wil ja dan is dit beter.
|
|
||||
|
||||
Inmiddels heb ik deze originele Nederlandse GTI erbij gekocht.
Hier komt weer een DX blok in en er komen pirelli velgen onder met platte bandjes. Uiteindelijk is het de bedoeling dat hierna de witte GTI onder handen wordt genomen, maar ja tijdgebrek en daarom eerst maar voor tijdelijk deze groene GTI.
|
||||
|
||||
Het is een hele tijd geleden dat ik wat foto's van mijn GTI heb gepost.
Ik heb sinds deze week mistlampen in de grill van mijn GTI. Dit was de optie 'winterpakket' en hield deze grill in plus een zwaardere dynamo en accu.
|
||||
|
||||
erg mooi exemplaar
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |