|
|||
|
|||
Leuk ding jou golf en die radio heb ik ook wel een fijne radio.
|
||||
|
||||
Dankje
Radio is inderdaad erg fijn ja. Hier nog eventjes een foto van de nieuwe verstralers bij daglicht.
|
||||
|
||||
zelf ook zo'n uitlaat onder de Polo gehad zonder middendemper, hierdoor komt het geluid nog beter tot zijn recht. prima keus, top.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
Daar heb je gelijk in. Misschien wordt de middendemper ook nog weggehaald, maar voor nu vind ik het lekker beschaafd. Pittig, maar toch beschaafd. Dat heeft ook wel iets.
|
||||
|
||||
Update
17 januari 2009: Afgelopen week heb ik de dikke bumpers gemonteerd, ziet er al meteen een stuk beter uit vind ik! Jammer genoeg redde ik het niet om de auto te verlagen, dat zal dus iets worden voor volgende week (na carnaval). Ook heb ik zaterdag hier in de buurt een Hella/Momo TYP V36 stuur gehaald, daar ga ik straks even de boutjes van polijsten en dan wordt die gemonteerd. De foto's volgen natuurlijk daarna. En meteen in de gauwigheid een paar foto's gemaakt van mijn Golf, en de GL van een vriend van me. En van het stuur:
|
||||
|
||||
7 maart 2009:
De verlagingsveren voren zitten er nu op, ziet er mooi origineel uit vind ik. Wielkasten zijn wat beter gevuld. Achter moeten ze nog, geen tijd meer voor gehad. Ook heb ik het stuur eindelijk gemonteerd, ziet er prachtig uit, en ligt heerlijk in de hand Komende week krijg ik van marceljoann heldere koplampen en heldere achterlampen. En binnenkort gaat ie op de oprit, en wordt het interieur eruit gehaald en helemaal gepoetst (stoomclean waarschijnlijk) en wordt de bekabeling van de installatie gelegd. Ook wordt de hemel dan zwart gemaakt, en komt er een zwarte C-stijl in. Het enige waar ik nog over twijfel is: Moet ik een blauwe hoedenplank kopen, of zwarte hoedenplankdragers? Aangezien ik nu een zwarte hoedenplank heb met blauwe hoedenplankdragers.. Wat vinden jullie? Hier wat foto's die ik van de week gemaakt heb:
|
||||
|
||||
Dit ziet er al een stuk beter uit dan toen je hem kocht, ga zo door
|
|||
|
|||
Leuke auto, zo ziet ie er al veel beter uit Blijft die bumperspray een beetje zitten? Want dan ga ik die ook even scoren:P Mijn bumpers en sierlijsten zijn nu echt ugly fuckly...
Succes ermee! Waar heb je die bumperspray gehaald Kan er op internet niet zo bar veel over vinden
Project rotte Golf: Golf 2 GTI 8V Last edited by LuukGTI : 11-03-2009 at 18:44. |
|
||||
|
||||
leuk golfje!
Die kenteken plaat van die GL is ook leuk. Thanx. |
|
||||
|
||||
Ik zie dat je bij mij in het dorp woont. Heb je echter nog niet zien rijden, misschien eens beter opletten
Gaat de goede kant op, wordt een leuke wagen zo. Ga zo door. |
|
||||
|
||||
@ Vains: Dankje Heb je idd gelijk in. Heb sinds deze week de heldere voor en achterlampen binnen, dat zal 'm ook goed doen.
En dan hopen op goed weer, dan kunnen het scherm, achterklep en de bumpers gespoten worden. @ LuukGTI: Die bumperspray werkt goed ja, zorg alleen ervoor dat ie niet op plekken komt waar die niet moet, want je krijgt het nooit meer weg. Zoals bij mij Om de Armor Doorplates zitten bij mij randjes van het spul nu op de deur zelf. Maargoed, de kleur zelf van het spul vervaagd een beetje. Maar om de maand even inspuiten lijkt me geen probleem, toch? @ 1982kameiX1: Graag gedaan @ Audilimburg: Stimmt Heb jou ook nog niet zien rijden, terwijl ik toch redelijk vaak in V'burg kom, werk er zelfs :P Thnx voort compliment De oude eigenaar van mijn stuur ken je dan misschien ook wel? Dennis Koetje, uit Oirsbeek. Heeft een hele geile mk2 onder een doek staan in de garage.
VWClubParkstad Last edited by Chriskee. : 12-03-2009 at 12:16. |
|
|||
|
|||
Hij staat er echt netjes bij nu !
En ziet er leuk en sportief uit
|
||||
|
||||
Ik woon in Hulsberg...en jij volgens alles ook.
Valkenburg kom ik vandaan, maar woon er al anderhalf jaar niet meer. Als je in mijn projecttopic kijkt begrijp je waarom je mij nog niet hebt zien rijden en voorlopig ook niet zult zien rijden (tenminste niet met de Golf 1) |
|
||||
|
||||
Ohzo haha.
Waar in Hulsberg precies? Reed net in Valkenburg langs een beige/gele mk1.
|
||||
|
||||
Update 1 april:
Nee, het is geen grap :mrgreen: Ik heb mijn heldere koplampen en achterlichten ! Alhoewel.. Eigenlijk al een tijdje, en zitten ze er ook al een tijdje in.. Maar vooralsnog geen tijd gehad om foto's te maken.. Hier zijn ze: Inmiddels ook met het lekkere weer deze week de VW logo's zwartgespoten. Staat een stuk beter vind ik zelf. Eigenlijk nog een GTI grill. Dat rode randje doet 't 'm toch :P
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit ga zo door!
|
|
||||
|
||||
Vandaag hier in het zuiden mijn nieuwe velgen bij elkaar gesprokkeld
Sorry jettaracing,, maar ik ben nou eenmaal verliefd op jouw stalen velgen,, dus heb ik me ook een setje gekocht! Als eerste bij een een bandenbedrijf hier in Voerendaal 2 stuks gevonden, ergens ver weg onder een paar kilo stof. De 3e heb ik in Heerlen gekocht. Die jongen verkocht een set Tigra velgen, met die stalen velg erbij. Van hem heb ik de stalen velg gekocht. De 4e hoop ik te ruilen met een vriend van me. Als zijn reserve wiel (Tigra) hetgene is wat ik wil hebben, dan krijgt hij mijn reservewiel. Mooi geregeld, lijkt me ?! Die laten verbreden, en dan heb ik mijn setje waar ik al zo lang op lag te kwijlen