|
|||
|
|||
Dat er water onder je zetel staat, wil niet zeggen dat dat via het dak komt.
Bij een golf2 kan het vaak ook via de parafan komen of de deuren. Als je even zoekt in het forum moeten er genoeg topics over te vinden zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Zal het morgen eens bekijken maar het lijkt dat er water gelekt heeft via het dakje. Aangezien ik een natte zetel heb en een natte dakhemel. Water stond eigenlijk achter de bestuurderszetel. Voorin viel het goed mee. Bedankt alvast. GRtz Jel
|
||||
|
||||
Net ff gebeld met de VW dealer en rubber word dinsdag geleverd. 62€ incl.
Heb al gezien dat dit een beetje trek en sleurwerk zal worden. Iemand die weet hoe ik het dak er terug in moet zetten zodat dit juist staat wanneer ik het open en dicht wil doen. En hoe komt dat achterste stuk omhoog wwant dit werkt ook niet meer. Foto's volgen. GRtz JEl
|
||||
|
||||
Quote:
Van je schuifdak lopen er 4 kanaaltjes om het water af te voeren 2 naar achter die uitkomen onder je achterbumper en 2 naar voren die uitkomen in de zijkant van je deurstijl. Als je de deur openzet zul je een plastic zwart stopje zien. Hierdoor loopt het water af. Deze durfen wel eens dicht te slibben. Aan de binnekant van je dash (net boven en naast je zekeringkast zit een verbinding met de slang van je dak en het bochtstukje dat in je deur zit. Wss is dit uit elkaar gesprongen waardoor het water van je dakje lekt naar binnen. Grtz Jel