|
||||
|
||||
hier ook interesse, maar ben idd ook benieuwd of de politie er iets mee doet (/mag doen)
|
|
||||
|
||||
Wil je dat dew politie er na maanden wat aan doet of wil je meteen weten waar dioe staat
Das voor mij belangrijker om mte weten waar die is. En dan zie ik wel verder. En de politie moet wel wat doen want je hebt het in je eigen auto zitten niet in iets van een ander. Zo werkt het ook met belangrijke personen hebben allemaal GPS aan hun hoor Als het kon zou iik zelfs 1 hangen aan mijn zoon van 6 gekeken naar de tijd waar we tegenwoordig in leven. Dus wie weet er meer van en kan ons verder helpen met de groepsaankoop. Heb ergens eens een GPS tracker zien staan voor 189euro maar misschien zijn er andere mogelijkheden of apparatuur.
Built NOT Fucking Bought Last edited by GerardMkIIVR6 : 06-07-2010 at 14:24. |
|
||||
|
||||
Wij hebben het op de auto's van het werk zitten.
Kan je via internet volgen waar het wagenpark uithangt. Maar zodra je het systeem uitschakelt (lees: de gps ontvanger eruit scheurt!) functioneert dit niet meer... |
|
||||
|
||||
ff googlen:
http://www.gpstrackershop.nl/?mpid=...CFYkqDgod_mIWwg 120,- http://www.homra.nl/?page=catalog&v...t&product_id=81 100,-
|
||||
|
||||
Ja Johan klopt maar die kleine kun je overal bergen en gaat om de eerste uren he die tijd moet je gebruiken.
He JoostVW die zijn mooi denk dayt de bovenste beter is die kan je reallife volgen geloof ik op de laptop. Denk ik ik heb er geen verstand van. Kom alleen met de ideeen
|
|||
|
|||
Dat ziet er goed uit, 1 simpel smsje en gelijk weet je waar de auto zich bevindt.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
hebben wij ook op de vrachtwaggel ze kunnen me op de meter naukeurig volgen snelheid , rem acties , verbruik , noem maar op alles kunnen ze zien en volgen Maar idd , 1 knop om op de centrale doos , en ik ben verdwenen , je moet wel weten waar hij zit natuurlijk |
|
||||
|
||||
Heb ook zeker interesse! ik blijf het volgen
|
|
||||
|
||||
Als het klopt zijn er hier al 10 geinteresseerden
Dus het heeft toch wat los gemaakt Anders maar even een lijstje maken? En iemand die erover wil gaan om te kijken watvoor prijzen enz het gaan worden want ik ben daar niet zo goed in (schaam)
|
||||
|
||||
Ik heb ook wel interesse, volgens mij moet je dan ook een soort abonnement erbij nemen.
|
|
||||
|
||||
Im in!!
|
||||
|
||||
Dat is het hem dus Theo niet bij allemaal maar ja welke en wat ben je nodig.
Dus hoop dat er iemand verstand van heeft en alles kan regelen en adviseren.
|
||||
|
||||
1:GerardMkIIVR6
2:PimVW 3:Marcski 4:Alberto 5:Geditionone 6:Jettaracing 7:Matheo 8:Steven16v 9:Knarfmk1 10:Zippo123 11:Theowob 12:Patrickg40
|
||||
|
||||
Ik ook
|
||||
|
||||
Iedereen die mee wil doen mag z'n naam erbij zetten.
|
||||
|
||||
Quote:
13:R32
|
|||
|
|||
2:PimVW 3:Marcski 4:Alberto 5:Geditionone 6:Jettaracing 7:Matheo 8:Steven16v 9:Knarfmk1 10:Zippo123 11:Theowob 12:Patrickg40 13:R32 14:Edition Blue
|
|||
|
|||
2:PimVW 3:Marcski 4:Alberto 5:Geditionone 6:Jettaracing 7:Matheo 8:Steven16v 9:Knarfmk1 10:Zippo123 11:Theowob 12:Patrickg40 13:R32 14:Edition Blue 15:Fire and ice vr6 Last edited by fire and ice vr6 : 06-07-2010 at 18:12. |
|
||||
|
||||
We moeten eerst maar even uitvinden welke voor ons het beste is.
We willen geen verborgen kosten enz.