|
||||
|
||||
Vorige week toch maar een schroefset gekocht en eronder gezet. Dit ging niet zonder slag of stoot. De originele achterdemper zat nogal vast. Dit met een gasbranders warm gemaakt en de bout eruit geslagen.
Ook een nieuwe middendemper er onder, deze was namelijk lek. Nu is het alleen nog wachten op de banden en velgen en de spoorverbreders. Hier wat foto's van de midwinter meeting van afgelopen zondag: |
|
||||
|
||||
Eindelijk m'n velgen er onder gezet. Direct daarna ff wat foto's gemaakt. Vervolgens kwam ik er achter dat m'n velgen er achter niet helemaal lekker op gingen, daarom achter spacers van 5 mm gemonteerd. Voor kon toch net zonder spacers.
Daarna ff naar profile gereden om uit te laten lijnen. Ging toch niet zo makkelijk. Voor iets negatief camber. Achter konden ze niet bijstellen vanwege een vaste as? Kan het op een andere manier? Het daar staat het niet gelijk namelijk. Nu hoor ik als ik boven de 30 rij een schurend geluid of iets dergelijks (kan het niet goed plaatsen), als ik naar links stuur wordt het erger, naar rechts is het weg. Iemand een idee wat het kan zijn? Foto's voor de spacers en uitlijning: |
|
||||
|
||||
die velgen staan erg mooi, mooie wagen
|
|
||||
|
||||
Wat verlagen en wielen al niet kunnen doen he!
Niks meer aan doen verder...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Staat geinig, hij moet iets lager. wel een auto met veel potentieël!
|
||||
|
||||
Dank je voor de leuke reacties! Ik wou wel lager willen, maar dan kom ik ff straat niet meer in heb nu al moeite neu drempels, de middendemper schuurt er soms overheen. De carters hangen ook erg laag. Misschien dat ik het toch ga proberen haha. |
|
||||
|
||||
Vandaag nog maar eens wat foto's gemaakt omdat het weer zo lekker was
|
|
|||
|
|||
Gaaf ding zeg! Wielen en verlanging doen hem een hoop!
Jammer van dat nieuwe kenteken, maar daar kan jij ook niks aan doen. Keep up the good work! |
|
|||
|
|||
Mooie Mk1 !!
|
||||
|
||||
Dank jullie!
Kenteken is inderdaad jammer, had het liefst een gewoon kenteken uit het bouwjaar gehad. |
|
||||
|
||||
Mooi man! Vind hem helemaal af!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit. Heerlijk ook die witte kleur.
(Zijn witte knipperlichten een idee en dan niet helder!?) Hou hem in ieder geval in de orginele look, maar dat moet je allemaal ook lekker zelf weten.
|
||||
|
||||
Leuke auto op die fietsenbanden na dan....
Ik vind persoonlijk een 195 getrokken echt beter staan,van achteren lijkt het net een smart zo ong met die banden.... Maar dat is mijn mening. |
|
||||
|
||||
Oh die mening deel ik met je
Het is alleen zo dat ik dit setje velgen zo tweedehands tegen kwam met gelijke maat velgen. Als ik had kunnen kiezen dan had ik achter ook breder gekozen, maar helaas |
|
||||
|
||||
Kleine update:
Golf 2 edition interieur Vorige maand ook nog ff de distributieriem en de spanrol vervangen. Vorige week de auto nog wat lager geschroefd. |
|
||||
|
||||
kijk! is toch mooi terecht gekomen! mooie mk1!
|
||||
|
||||
Bedankt nog Frank Nu kan ik m'n originele interieur rustig repareren
|
|
|||
|
|||
Een GTI-striping op de zijkant zou 'm wel staan denk ik. Maakt 'm net iets voller en toch heel subtiel. Staat goed bij wit vind ik. Maar dat is een questie van smaak uiteraard... en misschien een originele rode bies in de grille...maar dan geen GTI-plaatje natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Wat een super dikke MKI heb je er van gemaakt zeg......
Het zal misschien aan mij liggen maar dit interieur vindt ik dan toch een beetje jammer. Niets meer aan doen. Lars
|
||||
|
||||
Het originele interieur heb ik nog, die is niet meer in goede staat (instapschade, vlekjes). In de winter knap ik het op en dan komt het er weer in. Dit is een tijdelijk interieur dus
|