|
|||
|
|||
Ga je geld betalen voor het vastzetten van de accu?
En WTF is wiellagers achter afstellen? |
|
|||
|
|||
wees slim ga eens naar bolkutuning zie sponsors warschijnlijk ben je veel minder kwijt en een boel dingen kun je zelf ook zo als lampjes schijven en blokken wisselen en anders zijn er zat jongens die dat in ruil voor zakgeld voor je willen doen
tis dat ik vandaag geopereerd word anders hat ik het voor een fractie van het bedrag voor je willen doen |
|
||||
|
||||
bagger van al die kosten!!
maar horen er achter in de cabbie niet standaard heupgordels te zitten?? |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja zeker maar je hebt gelijk...het is niet voor niets |
|
||||
|
||||
volgende keer inderdaad maar ff langs bolku scheelt je een hoop in kosten
|
|||
|
|||
Quote:
ja het probleem is dat ik zelf geen idee heb hoe dat moet etc Ja die monteur had het over speling bij de achterwielen ofzoiets... |
|
|||
|
|||
Quote:
Ah oke...misschien dat ik dan de afspraak met Hegeman groep moet annuleren en met bolku contact op moet nemen? Heb al dit onderhoud gepland staan op de 11e.. |
|
|||
|
|||
Quote:
thx, mja kan me voorstellen dat als je weet hoe het moet en de materialen hebt het zo kunt fixen..maar heb zelf geen verstand van |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ik vond het zelf ook raar...de vorige eigenaar zei dat als het af-fabriek er niet op zat dat het dan niet nodig was... Ik kan me niet voorstellen dat het niet nodig is..aangezien je aardig rondvliegt met een ongeluk denk ik.. |
|
|||
|
|||
Hey allemaal!
Bedankt voor de tips Ik heb net een mailtje naar bolku gestuurd met het o.a. volgende: De dealer Hegeman groep vroeg voor de volgende werkzaamheden het volgende: - Grote beurt 300 euro (filters, olie, etc etc) - Dashbordlampjes vervangen 60 euro - wisserbladen voor vervangen 16 euro - apk 5 euro - soort van doorspoeling van alle leidingen door middeltje bij benzine gooien 20 euro - remolieservice 57 euro - remmen/remschijven voor vervangen ivm roest 287 euro - accu vastmaken 10 euro - achterremmen controleren en achterwiellagers afstellen 85 euro Ik hoop idd dat bolku een stuk goedkoper is! Ik laat snel weer wat weten |
|
|||
|
|||
Hey allemaal,
weer even een update Ik heb jullie advies opgevolgd en contact op genomen met bolku.. zie hier de verschillen: Hegeman groep (vw dealer) - Grote beurt 300 euro (filters, olie, etc etc) - Dashbordlampjes vervangen 60 euro - wisserbladen voor vervangen 16 euro - apk 5 euro - soort van doorspoeling van alle leidingen door middeltje bij benzine gooien 20 euro - remolieservice 57 euro - remmen/remschijven voor vervangen ivm roest 287 euro - accu vastmaken 10 euro - achterremmen controleren en achterwiellagers afstellen 85 euro +- 850 euro Bolku: - Grote beurt 250 euro (filters, olie, etc etc) - Dashbordlampjes vervangen 40 euro - wisserbladen voor vervangen 16 euro - apk 50 euro - soort van doorspoeling van alle leidingen door middeltje bij benzine gooien 10 euro - remolieservice is inbegrepen bij grote beurt - remmen/remschijven voor vervangen ivm roest aanbieding set 150 euro incl. montage - accu vastmaken is inbegrepen bij grote beurt - achterremmen controleren en achterwiellagers afstellen is inbegrepen bij grote beurt +- 500 euro Conclusie: Afspraak bij dealer geannuleerd + bolku verzocht om afspraak Nogmaals bedankt allemaal voor de tips Grtz Maarten Last edited by Golf_MK1 : 04-02-2009 at 22:00. |
|
|||
|
|||
Hey hey
Even weer een update Ik heb vrijdag bij Jeroen (Bolku Tuning) al het eerder genoemde onderhoud laten uitvoeren en nog heupgordels achterin laten bevestigen! ik heb van Jeroen die dag een leenautootje kunnen gebruiken..een oude golf 1 Was voor mij meteen de eerste keer in een automaat Grtzzz Maarten Last edited by Golf_MK1 : 22-06-2009 at 08:20. |
|
||||
|
||||
hahaha, mooie leenwagen... en goed bezig. + is er ook nog een keer iemand aan bezig die Golfjes door en door kent.. Dealer houd meer van 2005+ en computers
|
|||
|
|||
Quote:
hahaha ja dat was ook weer een hele ervaring Ja ben zeker blij dat ik naar Jeroen ben geweest! Goede kerel die weet waar hij mee bezig is! Grtzz |
|
|||
|
|||
Eindelijk nieuw dak + binnenhemel!
Eindelijk na 6 maanden wachten heb ik dan eindelijk een nieuw dak op mijn cabrio liggen!
Ik heb ook maar meteen een nieuwe zwarte binnenhemel laten monteren De isolatie was verder nog prima dus die was niet aan vervanging toe. Wel zit er een nieuwe hoes om de isolatie heen, aangezien de hoes wel echt vergaan was door alle regen die door het dak kwam. Daarnaast heb ik ook eindelijk mijn chrome sierlijsten + grillijst Ik heb tevens nieuwe velgen besteld (Enzo Cup velgen 15" 7J 4x100). Daar komen 185/45-15 banden op. Foto's van vandaag: Grtzz |
|
||||
|
||||
Leuk Autootje
Jammer voor je dat het zo in de kosten loopt
|
|||
|
|||
Quote:
thx Ja vandaag nieuw dak + binnenhemel 785,- euro...maja..het resultaat mag er zeker wezen |
|
|||
|
|||
Nieuwe velgen binnen! :D
Vandaag mijn nieuwe velgen opgehaald in Duitsland
Enzo Cup 15" 7J 4X100 ET35 Grtz |
|
||||
|
||||
Jij bent goed bezig!
Leuke cabriolet, die wielen zal hem vast goed doen. Veel dakloos plezier ..... |
|
|||
|
|||
Bedankt
Ik heb afgelopen 2 weken echt genoten van mijn eerste ervaring met dakloos rijden....heerlijk Volgende maand ff de nieuwe bandjes bestellen...stapje voor stapje komen we er wel Quote:
|