|
|||
|
|||
mooie setjes!
En als je hem rolt al eens aan gedacht om naar een originele kleur te gaan? is maar een idee, maar ieder zijn smaak. |
|
|||
|
|||
Gewoon lekker rollen man alle plekjes inorde maken enz. spuiten kan altijd nog als je dr ooit zin en geld voor hebt tis geen permanente verandering ofzo dat rollen
Ben benieuwd naar het resultaat Komt er ook verbreed staal onder ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Weet er nog een aantal liggen, o.a. voor Golf 2, Jetta 2, Sirocco en de Golf en Jetta 1, van de week nog maar even langs gaan daar
|
||||
|
||||
inmiddels zolder van de garage bijna vol liggen met kamei en bbs-setjes van allerlei merken............
Maar het gaat hier over de GL. Gister even het 1.6 blok eruitgehaald en de 1.8 klaar gemaakt voor inbouw Meeste spullen zitten er al op zoals inlaatspruitstuk en ontsteking van de 1.6 De carb van de 1.6 met andere bezetting komt er weer op ipv de injectie en er komt een compleet ander uitlaatsysteem onder met alleen een einddemper dus geen vlamdover, voordemper, middendemper maar wel een sportdemper proud to be loud zegmaar De velgen zijn in de maak............... De 1.6 motor is verder in goede staat en komend weekend zet ik deze te koop hier op het forum
|
||||
|
||||
leuke auto!, Oude type GL worden zeldzaam!
maar jammer dat je gaat rollen, in het dak gaat zagen en dat die spoilerkit er op komt. maar ik wens je in ieder geval veel succes! |
|
||||
|
||||
Het dak is al in gezaagd................er zit een kanteldakje in..............dat er niet uitziet, spoilerset is van die tijd dus past goed bij de auto....................en het is jammer dat ik een auto mat ga maken? Een auto bewust vernielen en het rat noemen..................das pas zonde
|
||||
|
||||
smaken verschillen, ieder zijn ding, maar wel respect voor andermans ding!
dus: veel hobbyplezier er mee en wij zien de foto's wel verschijnen! |
|
||||
|
||||
Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet met de spoilerset.
Heb je geen voorbeeld foto? |
|
||||
|
||||
Quote:
ff Googlen: Al met al een best leuke kit die er zeker niet op misstaat! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken Dasher! (p.s... Ook zo'n X1 set voor een Jetta II? Heb je foto's? )
|
||||
|
||||
Heb inmiddels twee setjes voor een jetta II liggen .............1 voor een tweedeurs en een voor een vierdeurs.
1.6 die erin lag hebben we gisteren laten ploffen onsteking en oude carb erop...............benzine toevoegen en volgas................loopt nog best lang zonder olie. En vanmorgen in de oudijzerbak gekieperd. Zal morgen even foto maken van de 1.8 die er nu inzit. Mis trouwens van de kamei set alleen de grill en een achterspoiler. Nog maar even zoeken
|
|||
|
|||
Ik heb ook een golf 2 1.6GL uit 85
Heb alleen geen tijd om er iets leuks mee te doen. Vind em lekker retro. Jou mod vind ik overigens erg gaaf het is alleen niet echt een 85 golf GL meer :P http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47374 (voor de mensen die mijn golf willen zien) |
|
||||
|
||||
Na een wat drukke tijd ivm van alles en nog wat nog maar even update(tje)
Gisteren even paar nw bandjes besteld in de maat 195-45-15...........hopelijk gaan ze passen Velgen zijn volgende week klaar..........worden lekker. Kit is inmiddels in de primer en ligt te wachten op de volgende laag. Motor loopt lekker na afstellen en gaat volgende week even op testbank om te zien wat er nu uitkomt zonder kat, sportfilter en open uitlaat En morgen maak ik een begin met de voorkant................wordt wat anders als ander.............geen Jetta of Rally of US-front.............daar rijden al zoveel mee
|
||||
|
||||
Golf VI front
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht het al wanneer gaat hij wat roepen Nee wil iets gaan maken met 4 normale koplampen.........
|
||||
|
||||
He Dasher,
Heb je de golf nog? |
|
||||
|
||||
wow, ziet er best wijs uit! lekker uniek!
zie dat de datum 2009 is, laatste post.. dus ben benieuwd wat de vorderingen zijn mocht je de wagen nog hebben |
|
|||
|
|||
Wat voor 1.8 heb je erin hangen, een gti of een gewone?
Ben wel benieuwd wat het gaat worden, plannen zien er goed uit....
|
||||
|
||||
Deze is allang naar de eeuwige jachtvelden. Had hem hier nog te koop gezet voor niet al teveel maar er was blijkbaar geen animo voor een GL.
|
||||
|
||||
jammer.. maar je kunt niet alles houden he
|