|
||||
|
||||
Quote:
Designer Giorgio Giugiaro was het die ons aller bekende MK1 heeft geschonken! Prototype uit 1969 Grtzzz
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum Last edited by Steeph : 27-09-2004 at 19:58. |
|
|||
|
|||
Lijkt op een wartburg vooraan! Is dit de gti versie? Toen al?
|
||||
|
||||
Quote:
hier nog even de foto's op het terrein, is inderdaad dezelfde, op het blaadje achter de voorruit stond dat er een luchtgekoelde kevermotor voorin lag. |
|
||||
|
||||
Er is wel een andere deur ingekomen of erg slecht gespoten, ben blij dat dit niet het definitieve ontwerp is geworden
|
||||
|
||||
nog een paar foto's van zondag geupload:
voor de thuisblijvers... |
|
||||
|
||||
ja die proto type hehe ook is van dicht gezien
hij zag er wel niet echt heel netjes uit moet ik zeggen :s zoiets zou toch omringt moeten zijn of niet? al dat volk dat er zomaar bij kan die beetje verder stond vond ik wat lekkerder die golf1 die amerikaanse uitvoering rabbit met mooi interieur mooi net als die prototype die eens in de vw scene stond die golf1 van 73 met scheufdeur dacht ook dat ie toch wat meer netjes was
|
||||
|
||||
Voor het eerst met mijn type 2 GTI 8 klepper naar een meeting. Ik had haar ook al een week... Benzine verbruik viel me nog mee naar drie jaar dieselen! Idd de route had wat beter aan gegeven kunnen worden, al denk ik dat ze het zeker niet zo druk hadden verwacht. wat meer onderdelen kraamen had ook gemogen, wel heel veel en hele goede eet tenten! Al met al een leuke dag!
En ach in de file staan met alleen golfjes, deed me weer een beetje aan worthersee denken....
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Flipfront!
Last edited by polopower : 03-10-2004 at 10:27. |
|
||||
|
||||
hey mensen
de recordday was Supah en nu krijg ik vandaag een link naar hartgas.de waar dus een filmpje staat van de WDR... toen ik aan het kijken was kwam ik tot de ontdekking dat ik daar gewoon opsta vond het wel effe leuk om te posten... http://www.hartgas.de/movie/golfrec.wmv have fun filmpje duurt ongeveer een minuut of 4... groetjes johan (lichtblauwe Golf 1) |
|
||||
|
||||
Quote:
en een schimmel van een auto
|
||||
|
||||
Quote:
gaaf man |