|
|||
|
|||
Als je velgen hebt met lichte stoeprandbeschadiging zie je die dan niet meer?? of is dit geen verschil met spuiten
|
|
||||
|
||||
Bij mij zag je de hele lichte krassen niet meer. De echte hapjes uit de velg blijven wel zitten.
|
|||
|
|||
Ik heb nu het volgende adres gevonden:
M-ring coating in Heerde. Kijk ook op www.velgencoating.nl 160 euro voor 4 velgen vind ik een redelijke prijs, of vergis ik mij? Het gaat om de volgende velgen: Iemand trouwens een idee of dit originele ats-cupvelgen zijn? Er staat nl aluline op... :?: |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan is het aluline en geen ATS. bij ATS staat dat aan debuitenzijde op het zwarte hart van de velg. @arjan.... ik had verteld dat ik ze goed gepoederd wilde hebben, zo gezegd zo gedaan. Wist ik veel dat ze naar Ed zouden gaan.
|
||||
|
||||
ik heb ook een bedrijf gevonden via een iemand die ik ken om velgen te poedercoaten.maar nu zitten we naar een ral nr te zoeken van een zilver kleur die mooi glimt en wat gliters erin heeft.
heeft iemand die al velgen heeft laten doen een ral nr. voor me? |
|
||||
|
||||
Trucje gevonden om poedercoating te verwijderen. Toplaag beschadigen door stralen, afbijt er op, krabben, hogedrukspuit met vuilfrees erover, afbijt er op, krabben, hogedrukspuit met vuilvrees erover, dit herhalen tot het dun genoeg is dan pas stralen........ Ik vrees alleen dat ik de binnenkanten en het "bandbed" niet helemaal schoon krijg............
Arjan |
|
|||
|
|||
Mijn velgen zijn gecoat met ral nr. 9006 +topcoat. Voor foto's zie de mivw site. (zitten geen glitters in)
|
|
||||
|
||||
ja 9006 had ik ook al gevonden idd,denk ook dat dat em gaat worden.alleen hebben we bij ons op het bedrijf juist wel de glitters erin..tnxx awd
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik het vinden op de site awd16v?
|
||||
|
||||
Onder gallery, Andre.
|
|||
|
|||
Is er geen grotere foto van?