|
||||
|
||||
Quote:
Vraag het toch maar even, ik neem aan dat je goedkeuring bedoelt, type goedkeur lijkt mij nogal moeilijk namelijk. |
|
|||
|
|||
Is ook zeker mijn smaak niet maar er dei capri met rover v8 vond ik toch zeker wel netjes:
|
||||
|
||||
de golf de 2 vr6en erin (Alberto was ook in crowtorne in de jaren "90 zo te zien ) hoe dat zit weet ik niet exakt, maar tis wel zo dat je dan nl kenteken kunt krijgen ... maar dat kunnen ze je bij de rdw wel vertellen |
|
||||
|
||||
Quote:
Die is idd niet lelijk!!!
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Was weinig Golf meer aan dat ding.. En als ze iets maken wat er leuk uit ziet kun je er volgens mij op wachten dat de boel uit elkaar valt of afscheurt!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ja zeg dat wel:
wat een lelijk hok. |
|
|||
|
|||
Wat een stinkhok! Zal er nog niet in begraven willen worden!
|
|||
|
|||
In de originele uitvoering is het al een zeer aparte verschijning.
Zie de nova/eagle toch liever orgi Op youtube staat ook nog een scirocco met 2 16v,s erin . Ben nie zo handig dus zelf maar effe zoeken |
|
||||
|
||||
Vind de chop shop auto's 9 van de 10 keer helemaal niets maar deze..
Goed, niet al teveel op pasvorm van panelen e.d letten maar toch.. Erg vet, heb de echte "Jet 1" in het science museum in London gezien. |
|
||||
|
||||
Ach het is wel grappig zo'n blok erin, alleen het eindresultaat is niet echt cool. Was wel leuk geweest als het echt een wolf in schaapskleren was geworden en de auto verder orgineel had gelaten.
|
|
||||
|
||||
let op ze zij er weer
|
|
||||
|
||||
Wat nou "de klant wil een sober uitziende Golf met ziekelijk veel vermogen"? IK wil het dak van een Peugeot......
Waarom een auto bouwen die op een auto lijkt? Dan heb je ook niks aan het "ontwerp" ...... ......... Die gozer moet echt es een pilletje nemen op z'n tijd.....
|
|||
|
|||
Vergeet niet dat die leepu uit bangladesh komt hea. Daar kan alles
|
|
||||
|
||||
Wat ik niet snap is hoe het ding nog stevig kan zijn met die motor erin.
Werkelijk alles wat maar een beetje stevigheid aan de auto geeft is eraf gezaagd door LIJPO. Ik vind het ontwerp van zijn auto's daarintegen wel altijd erg mooi |
|
||||
|
||||
Vind ik dit toch stukken mooier, en onopvallender
http://www.youtube.com/watch?v=c5Yv...feature=related
|
||||
|
||||
er word nu (22.52) weer polo omgebouwd tot ........
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
oude serie René
|
|
||||
|
||||
Ja en?? .
Grapje Albertooooooooooooo. Maar ook deze auto vind ik er niet uit zien. René (Tiefleger) |