|
|||
|
|||
Quote:
Daarom haal broodfanaat ze ook uit Friesland |
|
|||
|
|||
Quote:
zijn we in friesland van de rommel af |
|
||||
|
||||
Daar ben ik weer, Vandaag wezen kijken naar de Golf jammer genoeg was het een golf mk3 wel nog een uitlaat mee kunnen nemen die wel redelijk is. Verder ben ik even de slopen na gegaan, eerste 3 waren gesloten. Bij de vierde waren we gaan zoeken. Maar allemaal andere types dynamo's. Toen zag ik toevallig in de ooghoek iemand een dynamo uit een passat halen. die wat ik was aan het zoeken. Ik slechte zin voor mijn neus de dynamo weg gehaald. Kom me net een oplegger om de hoek met een passat achterop. Klep open en gelukkig was dat dezelfde Deze was zelf nog niet zo oud. deze meegenomen voor 35E er in gezet starten en lopen Licht flikkert niet meer. Alles opgelost, als hij morgen start dan ben ik blij Nu heb ik nog een vraagje om de hoeveel kilometer moet ik de distributie riem vervangen? En alvast iedereen bedankt voor de tips.
Groeten Gino |
|
||||
|
||||
distributieriem moet je ongeveer elke 100.000 km vervangen,
of om de 8 jaar ivb met uitdroging. en als je niet weet wanneer hij voor het laast vervangen is, gewoon een nieuwe erop leggen, dan weet je zeker dat het goed is. (doe ik zelf ook altijd)
|
||||
|
||||
Quote:
En die lopen wel?
|
||||
|
||||
auto startte vanmorgen Heb nog een nieuwe accu gekregen die er ook direct ingezet, dus ik denk dat bij deze het probleem is opgelost. Heb ook een beurt er aan gedaan nieuwe bougies en luchtfilter. Olie en filter volgen nog, en de vsnaar en distributie riem heb ik in de kofferbak liggen die komen er dan ook op als het weer een beetje warmer buiten is. want met -10 op de grond liggen buiten is niet zo fijn
groeten, Gino. |
|
||||
|
||||
top! kun jij weer zorgeloos rijden!
|
||||
|
||||
vervang bij je Distri riem ook je water pomp!
scheelt een hoop gezeur achteraf, omdat de pomp ook in de lijn zit van de riem. |
|
||||
|
||||
Hey Tim_j
Ik heb de waterpomp op de v-snaar hangen, Zelfde als de dynamo. Dus denk eigenlijk niet dat dit nodig is. gr. Gino |
|
||||
|
||||
hallo
kijk je Dynamo of hij wel laad volts zegt niets maar amperen moet hij laden en ja een accu loopt altijd leeg maar niet binnen een dag dit kan soms maanden duren zijn al je kabels nog heel en kijk ook eens of je radio goed staat bij vw heb dat je de draden moet omdraaien dus geel en rood omdraaien ik hoop dat je hier wat aan heb
|
||||
|
||||
caddydennis, Het probleem is zover opgelost. Het was gewoon de accu+ dynamo die niet meer goed waren.
|